فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان:

۱۱۷ مورد شکایت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان رسیدگی شد

عصر خودرو- مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از رسیدگی به ۱۱۷ مورد شکایت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌ به این قشر انجام‌شده است.

۱۱۷ مورد شکایت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان رسیدگی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  احسان منصور کیایی  ضمن بیان اینکه به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی در بخش جاده‌ای سامانه انتقادات و پیشنهادها در استان سمنان راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: تاکنون 117 مورد شکایات رانندگان و مطالبات آن‌ها در کمیسیون‌های ویژه ماده 12مورد رسیدگی واقع‌شده است.

    وی بابیان اینکه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در استان تشکیل‌شده است، افزود: عدم درج صحیح مندرجات بارنامه و عدم رعایت ضوابط حمل‌ونقل کالا ازجمله تخلفاتی بود که در این کمیسیون بررسی و برای آن‌ها احکام خاص صادرشده است.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان بابیان اینکه 60 درصد تصادفات رانندگی در محورهای استان به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان رخ می‌دهد، ابراز داشت: به‌منظور کاهش این تصادفات 59 سامانه ثبت تخلف سرعت در محورهای استان به بهره‌برداری رسید و 54 دستگاه تردد شمار اطلاعات لحظه‌ای عبور انواع خودرو را در استان سمنان ثبت می‌کند.

    منصور کیایی بابیان اینکه سامانه‌های ثبت تخلف سرعت از بروز تصادفات رانندگی تا میزان زیادی جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در کاهش سرعت خودروهای عبوری مؤثر خواهد بود وجود مجتمع‌های خدمات رفاهی در بین مسیرهای استان است که بر این اساس28 مجتمع خدماتی رفاهی به مسافران خدمات لازم را ارائه می‌کند.

    وی بابیان اینکه انتظار می‌رود شهریورماه با حجم انبوهی از مسافران تابستانی در استان مواجه باشیم، افزود: به‌منظور ارتقا سطح خدمات فعالیت رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل به‌صورت مرتب مورد پایش واقع می‌شود و اکیپ‌های سیار بر سرویس‌دهی مناسب به مسافران اهتمام کافی دارند.

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان اضافه کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مسافران سامانه پیام کوتاه 3000143 ، آماده دریافت هرگونه شکایات ، انتقادات و پیشنهادها مسافران از نحوه ارائه خدمات بخش مسافری جاده‌ای خواهد بود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو