فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی،

خودکفایی ۲۰۶ به ۹۰ درصد رسید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی شرکت ایران خودرو اعلام کرد که با توجه به نیاز مشتریان به خودروهای خانواده ۲۰۶، با جدیت تمام به تولید این خودرو ادامه می دهد.

خودکفایی ۲۰۶ به ۹۰ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، حسین نجاری قائم مقام سابق مدیر عامل ایران خودرو درتولید با بیان این مطلب و با اشاره به شایعاتی که در مورد تولید این محصول پراکنده شده، تاکید کرد: برنامه تولید مدل های مختلف خانواده 206 از جمله 206 اس دی فول آپشن و دستی و 206 تیپ 2 در دستور کار است.
    وی به مشتریان و علاقه مندان 206 اطمینان داد که هیچ نگرانی در مورد عرضه این خودرو نداشته باشند و افزود: ایران خودرو موفق شده 90 درصد از این محصول را خودکفا کند و فعالیت های مجدانه ای را با همکاری قطعه سازان داخلی شروع کرده، تا قطعاتی که پیشتر از خارج وارد می شده، در ایران تولید شود.
    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو، بررسی های فنی و مهندسی انجام شده در این خصوص را بسیارخوب توصیف کرد و گفت: شرکت های قطعه سازی با برخورداری از توان بالا در طراحی و تولید قطعات حساس، آمادگی خود را برای تولید 10 درصد باقی مانده اعلام کردند .
    نجاری با اشاره به روند فزاینده تمایل مردم برای استفاده از خودروهای خانواده 206، گفت: براین اساس ایران خودرو برنامه دارد تا در کنار تولید رانا، به تولید خانواده 206 نیز مبادرت کند و همه ساز و کار های مورد نیاز را در این خصوص در اختیار دارد.
    وی 206 اس دی را دستاورد مهندسان ایران خودرو عنوان و تاکیدکرد: تولیداین محصول برای بازارهای داخل و خارج برای ایران خودرو از اهمیت ویژه برخوردار است.
    این مقام تصریح کرد: ایران خودرو مصمم است در زمینه تولید خودرو بی نیاز به منابع خارجی باشدو در همین راستا برای خودکفایی، ازتوان داخلی نهایت بهره را خواهد گرفت.
    http://www.asrekhodro.com/News/19092

    تسهیلات دولت به هر خودرو ساز ٰ؛ 10 هزار میلیارد ریال
    شش سال پیش در چنین روزی نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور در کارگروه حمایت از تولید خود مبلغ 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هر یک از خودروسازان اختصاص دادند. نمایندگان ویژه رییس جمهور در کارگروه حمایت از تولید به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حمایت از تولید در صنعت خودروسازی کشور، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به هر یک از گروه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا از طریق بانک های عامل ظرف حداکثر یک ماه پرداخت شود.
    این دو شرکت باید حداقل 60 درصد تسهیلات یاد شده را با نظارت وزیر صنعت، معدن و تجارت به مطالبات قطعه سازان طرف قرارداد خود اختصاص دهند.
    تسریع و تسهیل در گشایش اعتباری ارزی ورود مواد اولیه و قطعات موردنیاز صنعت خودرو و قطعه سازی خودرو با نرخ ارز مرجع از دیگر مصوبات کارگروه حمایت از تولید بود.
    بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز موظف است گزارش اجرای این تصمیم را به دفتر هیئت دولت ارائه دهند. این مصوبه با امضای محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/19084

    طرح جایگزینی خودروهای کار کرده با محصولات نو

    شش سال پیش در چنین روزی گروه خودروسازی سایپا در جهت افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به طراحی و اجرای جایگزینی خودروهای کار کرده با محصولات نو سایپا کرد. در این طرح با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور، تعدادی از نمایندگی های منتخب سایپا نسبت به ارائه خدمات جایگزینی فعالیت کرده تا با ایجاد مراکز تخصصی مشاوره و خرید و فروش خودروهای دست دوم در جهت افزایش رضایت مشتریان وفادار سایپا اقدام کنند.
    از مزایای این طرح می توان به صرفه جویی در زمان امور مربوط به فروش خودروی کار کرده و خرید خودروی صفر، ارائه خدمات رایگان، بررسی و معاینه عمومی خودروی کارکرده توسط کارشناسان فنی، قیمت گذاری مناسب و سهولت فروش خودروی دست دوم، خرید بسته خدمت متنوع و دریافت خدمات آپشن اشاره کرد.
    لازم به ذکر است که خودروهای دست دوم خریداری شده از مشتریان پس از بازدید فنی و شناسایی نیازهای تعمیراتی خودرو، در تعمیرگاه های مجاز سایپایدک مورد بهسازی قرار گرفته و پس از آن خودروهای بهسازی شده مشمول گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهندگرفت.
    http://www.asrekhodro.com/News/19096

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو