فونیکسریمکسبهتام

شبکه های مجاز و تخصصی محصولات سانگ یانگ در تهران اعلام شد

عصر خودرو-نخستین یا شاید مهمترین مرحله برای خرید یک خودروی جدید، انتخاب مناسب و هوشمندانه آن است . خودرویی که با گذر زمان از انتخاب آن پشیمان نشویم و بعد از مدتی به فکر تعویض آن از قدرت موتور و نوع گیربکس گرفته تا ظاهر به روز و راحتی کابین آن نیفتیم.

شبکه های مجاز و تخصصی محصولات سانگ یانگ در تهران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، اما این مرحله مهمترین مرحله از انتخاب خودرو نیست چون دیر یا زود راهمان به تعمیرگاه خواهد افتاد و آن وقت است که مهمترین گزینه که شاید تا پیش از این توجهی به آن نداشتیم پیش رویمان چشمک می زند و آن خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مناسب و استاندارد است.
به همین منظور شرکت رامک یدک با هدف جلب رضایت مشتریان اقدام به ایجاد شبکه منظم دقیق و گسترده ای از خدمات پس از فروش کرده و با ایجاد تعمیرگاه های مجاز در مراکز استان ها تمامی نیازهای تعمیراتی خودروهای سانگ یانگ را زیر یک سقف برآورده کرده است .
همه خدمات در تعمیرگاه های مجاز ، منطبق با استاندارهای شرکت رامک یدک بوده و تعمیرات از جمله مکانیکی تا جلوبندی ، باطری سازی ، سرویس اولیه تا ادواری و صافکاری و نقاشی و همچنین نصب آپشن ها در همه نمایندگی ها صورت می پذیرد. لازم به ذکر است مالکان خودرو به منظور برخورداری از پوشش گارانتی خودروهای اراِیه شده از سوی گروه صنعتی رامک خودرو برای سرویس های ادواری و همه خدمات به طور منظم ( براساس جداول مندرج در کتاب راهنمای خودرو و وب سایت شرکت رامک یدک ) به نمایندگی های مجاز رامک یدک مراجعه کنند.
در ضمن نصب هر گونه آپشن جز در نمایندگی های مجاز منجر به ابطال گارانتی خودرو و تحمیل هزینه های گزاف خواهد شد .
بر ای انجام خدمات و نوبت دهی به سایت رامک یدک و یا از طریق اپلیکیشن به همه عاملیت های مجاز دسترسی پیدا کرده و یا با مراجعه حضوری به آدرس های اعلام شده همچون کد 3000 تعمیرگاه مرکزی – کیلومتر 8 جاده مخصوص کرج ضلع جنوبی با شماره تماس : 47142700 ، کد 3004 هژبری  -  خیابان دماوند حد فاصل امام علی و سبلان پلاک 1056 با شماره تماس  77595970، کد 3006 توکلی طرقی – شهر زیبا – خیابان احمد کاشانی – پلاک 98  با شماره تماس : 44365741، کد 3007  یگانه  - میدان ملت  - ابتدای خیابان میرزاعلی  پلاک 59  با شماره تماس  26310888 و کد 3008 شریعتی – انتهای بزرگراه شهید زین الدین – خروجی خیابان دماوند – خیابان سازمان آب – پنجم شیدایی – دوم شمالی – پلاک 6  با شماره تماس  77347836 خدمات مورد نیاز خودرو را در نمایندگی های مجاز دریافت کنند.

مشتریان شرکت رامک یدک می توانند برای ارتباط با امور مشتریان با شماره های 15 و 47142714 تماس حاصل کنند. همچنین برای رفاه حال مشتریان جمعه ها نیز عاملیت های مجاز  3004 و 3006 آماده ارایه خدمات به مشتریان است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
      آرشیو