فونیکسریمکسبهتام

ملاک رضایت مشتری است

بی‌وای‌دی F۳؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش

عصر خودرو- بی‌وای‌دی F۳ از همان روزهای نخست حضور در بازار داخلی خودرو کشور، به عنوان خودرویی سرزنده و ارزنده در زمینه کیفیت و خدمات پس از فروش میان مشتریان خودروسازی کارمانیا شناخته شد. خودرویی که در زمینه کیفیت قطعات به کار رفته در آن نه تنها هیچ رقیبی در میان هم وطنانش ندارد، بلکه خودروهای گران قیمت‌تر از خود را هم به چالش می‌کشد.

بی‌وای‌دی F۳؛ سرزنده در رانندگی، ارزنده در خدمات پس از فروش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودرویی که نه فقط در بازار داخلی، بلکه در بازارهای جهانی هم با استقبال فراوانی رو به رو شد. در بحث خدمات پس از فروش هم خودروسازی کارمانیا طیف گسترده‌ای از سرویس‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از سرویس ویژه خدمات از راه دور گرفته تا سرویس در محل و خدمات 24 ساعته امداد سیار و جاده‌ای.
    فرصتی پیش آمد تا با یکی از مالکین F3 که برای انجام سرویس دوره‌ای خود به نمایندگی مجاز خودروسازی کارمانیا مراجعه کرده بودند، گپ و گفتی دوستانه درباره این محصول با کیفیت داشته باشیم. آقای احسان یزدانی مهندس برق پس از تحقیقات فراوان این خودرو را به دلیل کیفیت بالا آن در مقایسه با سایر رقبایش در نمایشگاه مشهد خریداری کرده و از آن به صورت روزانه استفاده می‌کند. کیفیت فوق‌العاده، استهلاک کم و خدمات پس از فروش به روز خودروسازی کارمانیا باعث شده تا آقای یزدانی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کنند که خودرو بعدی ایشان هم صد درصد از خانواده بی‌وای‌دی خواهد بود.
    به عنوان یک خودرو خانوادگی، F3 را چگونه توصیف می‌کنید؟
    نکته اصلی اینجاست که در این سگمنت خودروهای بسیاری برای خرید وجود دارند. تنوع محصول هم بالاست. اما F3 تنها خودرو با کیفیت در این گروه است. این موضوع را نه فقط من، بلکه افرادی که برای اولین بار این خودرو را می‌بینند هم عنوان می‌کنند. گاهاً افرادی که این خودرو را در خیابان می‌بینند از من سوال می‌کنند که آیا این خودرو کره‌ای است؟ و وقتی به آنها می‌گویم BYD مونتاژ خودروسازی کارمانیا و یک برند نوآور و پیشرفته چینی است، از کیفیت قطعات و متریال به کار رفته در آن شگفت‌زده می‌شوند. واقعیت این است که افرادی که F3 را برای خرید انتخاب می‌کنند به سواری یک خودرو با کیفیت و کم استهلاک علاقه دارند. این موضوع را نباید فراموش کرد که F3 تنها خودرویی در این رنج قیمتی است که با تریم دو رنگ داخلی عرضه می‌شود و همین موضوع ثابت می‌کند که خودروسازی کارمانیا تا چه میزان بر روی آپشن‌های محصولات خود تأکید دارد.
    با توجه رقبای F3 سطح آپشن‌های این خودرو نیازهای شما و خانواده را برآورده می‌کند؟
    کاملاً. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین آپشن‌های F3 دوربین جانبی نصب‌شده بر روی آیینه سمت راست است. این دوربین نه تنها در هنگام پارک کردن خودرو کمک شایانی به راننده می‌کند بلکه در هنگام عبور از مناطقی که راننده به سمت راست خودرو احاطه ندارد هم مانند یک یار کمکی است. این دوربین کیفیت خوبی هم دارد و تصویری که در مانیتور هم قابل مشاهده هست هم کاملاً رضایت بخش است. گذشته از این دوربین، اتولایت F3 هم کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد. در مسافرت‌ها حتی در تونل‌های با طول بسیار کم، چراغ‌های این خودرو به سرعت به نور حساس هستند و سریعاً با روشن‌شدن واکنش نشان می‌دهند. کیفیت نوردهی این چراغ‌ها هم بسیار خوب است. البته باید به مولتی‌مدیا این خودرو هم اشاره کرد که نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد، بلکه سرعت عملکرد آن نیز کاملاً رضایت بخش است. به محض استارت‌زدن این سیستم کار خود را آغاز می‌کند و من حتی با وجود نصب‌کردن یکی از برنامه‌های مسیریابی، از سرعت عمل و واکنش آن راضی هستم. طراحی گرافیک‌های این سامانه هم بسیار جذاب است. در مورد صندلی‌ها هم باید این به این نکته اشاره کنم که کیفیت این صندلی‌ها یکی از نقاط قوت F3 است که نه تنها در ردیف جلو راحتی و آسایش را احساس می‌کنید، بلکه در ردیف عقب هم سرنشینان از حضور در داخل خودرو لذت خواهند برد. ضمن اینکه به دلیل کیفیت بالا هیچ صدای اضافی در درون اتاق احساس نخواهید کرد.
    در بحث عملکرد خودرو آیا تاکنون به موردی بر خورده‌اید که رضایت بخش نباشد؟
    من قبل از خرید هر محصولی تحقیقات بسیاری انجام می‌دهم. F3 ترکیب ایده‌آلی از قدرت، وزن و فضای داخلی است. در زمینه طراحی نه تنها برخلاف حتی رقبای خود اغراق‌کننده نیست، بلکه حجم‌های کاملاً منطقی را در همه جای این خودرو مشاهده می‌کنید. اگر فضای داخلی این خودرو را با رقبایش مقایسه کنید اول از همه متوجه کیفیت بسیار بالای قطعات به کار رفته در ساخت و تولید آنها می‌شود و این موضوعی است که امروزه خریداران به آن توجه بیشتری می‌کنند. زمانی که پشت فرمان نشسته‌اید نه تنها احساس راندن یک خودرو اغراق‌شده را ندارید، بلکه با خودرویی رو به هستید که سبک خود را در طراحی دنبال می‌کند و با توجه به پلت‌فرم مورد استفاده، ذاتاً خودرویی با کیفیت است. قدرت موتور هم در مقایسه با رقبایش کاملاً راضی کننده است و در دور موتور مناسب‌تری این قدرت را در اختیار راننده می‌گذارد. F3 تنها خودرویی است که با این حجم موتور، قدرت ایده‌آلی تولید می‌کند و دیگر رقبای آن یا توانایی رسیدن به استاندارد یورو5 را نداشتند یا با استفاده از توربوشارژ به توان بالاتری رسیده‌اند. در مورد گیربکس هم باید اشاره داشت که هماهنگی خوبی بین موتور و جعبه دنده وجود دارد و یکی از دلایلی هم که این خودرو مصرف سوخت پایینی دارد همین گیربکس است و من نسبت به اعداد اعلام شده، تجربه مصرف بسیار پایین‌تری را داشتم. به همین دلایل است که F3 ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبایش و انتظار برای مالکیتش را دارد. سیستم تعلیق این خودرو هم در مواجهه با ناهمواری‌ها به خوبی از عهده جذب آنها بر می‌آید و سرنشینان کاملاً آرامش را احساس می‌کنند. با توجه به گرمای هوا، در هنگام استفاده از کولر افت توان محسوس نیست و سیستم تهویه به خوبی از عهده خنک کردن داخل کابین بر می‌آید.
    در طول مدت استفاده از خودرو آیا مجبور به تعویض قطعه‌ای شده‌اید؟
    خیر. تاکنون در زمینه قطعات به هیچ مشکلی بر نخورده‌ام و تنها یک بار از سرویس امداد در محل خودروسازی کارمانیا استفاده کردم که بسیار راضی کننده بود.
    بی وای دی F3 اکنون جایگاه خود را به عنوان ایده‌آل‌ترین گزینه خرید خودرو در میان رقبایش بدست آورده است. جایگاهی که موقعیت این خودرو را به لطف کیفیت بالای ساخت و خدمات پس از فروش متمایز، در بالاترین رده‌های ممکن تثبیت کرده است. هیچ چیز ارزشمندتر از برآورده شدن خواسته های مشتریان نیست. این فلسفه تولید و خدمات پس از فروش خودروسازی کارمانیا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو