فونیکسریمکسبهتام

مدیر واحد حمل و نقل پاک:

۶۰ درصد قیمت دوچرخه اشتراکی باید از سوی کاربر ودیعه‌گذاری شود

بیمه توسط سرنشین پرداخت می‌شود

عصر خودرو- آزاده دل گفت: شهروندان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی باید ۶۰ درصد ارزش مالی دوچرخه را در حساب خود و در نزد شرکت بیدود بلوکه کنند.

۶۰ درصد قیمت دوچرخه اشتراکی باید از سوی کاربر ودیعه‌گذاری شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یعقوب آزاده دل مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران   با اشاره به اینکه بهره‌برداری از دوچرخه‌های اشتراکی هنوز عملیاتی نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر مشغول برطرف کردن مشکلاتی هستیم که بیشتر آن‌ها مربوط به حوزه قوانین و مقررات است.

    مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ودیعه‌گذاری شهروندان برای استفاده از این دوچرخه‌ها را چالش دیگر راه‌اندازی این پروژه برشمرد و گفت: بنا به درخواست شرکت بیدود شهروندان برای استفاده از این دوچرخه‌ها باید 60 درصد قیمت یک دوچرخه را در حساب خود بلوکه کنند.

    وی افزود: اکنون در حال بررسی هستیم که این ودیعه دقیقا به چه میزان باید باشد.

    آزاده‌دل خاطر نشان کرد: بیرون بردن دوچرخه به خارج از محدوده، استفاده از قفل شخصی و بردن دوچرخه به پارکینگ شخصی از جمله مواردی است که در حوزه قوانین و مقررات در حال بررسی هستند.

    مدیر واحد حمل و نقل پاک معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا بعد از دوبار رونمایی از این دوچرخه‌ها همچنان شاهد عدم حضور آن‌ها در خیابان‌های از پیش اعلام شده هستیم، گفت: هنوز دیر نشده، زیرا این کار باید به درستی انجام شود و اگر عجله شود موجب نارضایتی مردم می‌شود.

    آزاده‌دل بیمه سرنشین دوچرخه را یکی دیگر از چالش‌های موجود بر شمرد و گفت: شرکت بیدود می‌خواهد هزینه بیمه را به صورت مستقیم از کاربر دوچرخه بگیرد و ما در حال بررسی امکان این اقدام هستیم.

    وی در پایان تصریح کرد: قرار بود که شرکت بیدود نرم‌افزار نهایی را امروز به ما ارائه دهد، اما هنوز نهایی نشده است و اگر نرم‌افزار، مسائل حقوقی و مالی بررسی شود، آن وقت می‌تواند شروع به کار کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو