فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها شده از سطح شهر تهران

عصر خودرو- نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خواستار جمع آوری و انتقال خودرو های اسقاطی رهاشده به پارکینگ های عمومی از سطح شهر شد و از شهروندان خواست با مشارکت موثر خویش و اعلام موارد مشاهده شده در محله خود به سامانه ١٣٧ و ١٨٨٨ شهرداری ، حوزه مدیریت شهری پایتخت را در ارتقاء شاخص زیست پذیری شهر یاری کنند.

لزوم جمع آوری خودروهای اسقاطی رها شده از سطح شهر تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سیدحسن رسولی در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری درخصوص خودروهای اسقاطی رها شده در سطح شهر تهران گفت: گزارشات دریافتی از برخی شهروندان و بازدیدهای شخصی اینجانب از سطح شهر حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از خودروهای فرسوده در حاشیه خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق و نواحی شهر به صورت رها شده پارک شده‌اند.

    وی افزود: این اتومبیل‌ها که از عمری بالای 50 سال برخوردار هستند با چهره‌ای خاک خورده و فوق‌العاده کثیف علاوه بر اشغال بخش قابل توجهی از سطوح شهری، باعث ایجاد ترافیک و بی نظمی عبورومرور شهری شده و همچنین موجب نازیبایی چهره عمومی محلات شده‌اند. در حقیقت روان فردی و اجتماعی مردم را آزار می‌دهند.

    رسولی ادامه داد: بر این اساس و طبق تبصره یک بند دو ماده 55 قانون شهرداری سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیرمجاز از آنها و میدان‌ها و پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن به وسیله ماموران خود اقدام کنند. به این ترتیب از شهردار و معاون خدمات شهری شهر تهران خواهان تامین برنامه‌ای متناوب از حیث زمانی برای جمع آوری و انتقال این نوع خودروها به پارکینگ‌های عمومی و تعیین تکلیف نهایی موجود با جلب همکاری پلیس راهور و مسئولان قضایی هستند.

    این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: متعاقبا پس از دریافت عملکرد به مراجع مذکور گزارش کار را به محضر موکلین تقدیم خواهند کرد. از عموم شهروندان استدعا می‌کنم با مشارکت موثر خویش و اعلام این موارد به سامانه 137 و 1888 شهرداری در ارتقای شاخص زیست پذیری شهر، مدیریت شهری را یاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو