فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس میرزاده را مامور بررسی حادثه اتوبوس دانش آموزان تبریزی کرد

عصر خودرو- سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: کمیسیون آموزش" تحقیقات و فناوری مجلس میرزاده نماینده مردم گرمی را مامور بررسی حادثه اتوبوس دانش آموزان تبریزی کرد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس میرزاده را مامور بررسی حادثه اتوبوس دانش آموزان تبریزی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، بهروز نعمتی  با اشاره سانحه رانندگی اتوبوس دانش آموزان در تبریز و فوت تعدادی از آنها گفت: کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی را مامور بررسی حواشی و جوانب این حادثه از نزدیک کرد.

    سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: همچنین کمیته ای برای بررسی بیشتر جوانب و علل حادثه اتوبوس دانش آموزان در کمیسیون آموزش و تحقیقات با محوریت میرزاده تشکیل شده تا با برگزاری جلساتی با مسئولان و دستگاه های مربوطه گزارش نهایی را در این مورد تهیه کند.

    وی ادامه داد: اکثر حوادث و سوانح رانندگی که تاکنون موجب فوت بسیاری از فرزندان ما شده بیشتر به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است لذا مسئولان و متولیان کاروان های راهیان نور باید بیشتر به مسایلی مانند کارت، دفترچه و میزان استراحت رانندگان اتوبوس ها توجه کنند.

    نعمتی بیان کرد: این کاروانها بیشتر با هدف بحث فرهنگی دانش آموزان فعالیت می کنند و نباید اجازه دهند با وقوع چنین حوادثی این فعالیت به یک موضوع ضد فرهنگی تبدیل شود.

    نعمتی تاکید کرد: البته لغزندگی جاده در وقوع حادثه رانندگی اتوبوس دانش آموزان تبریزی هم تاثیرگذار بوده است اما اکنون منتظر گزارش میدانی نماینده مردم گرمی از این حادثه هستیم.

    سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: مسئولان و همکاران در نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی هم باید بیشتر به مباحث رانندگان و امنیت توجه داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط