فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودروسازان عرضه را محدود کردند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق بازرسی سازمان حمایت گفت: این موضوع را می‌پذیریم که خودروسازها خودرو عرضه نمی‌کنند بنابراین برای آنها تشکیل پرونده تعزیراتی داده‌ایم.

خودروسازان عرضه را محدود کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مجتبی فراهانی در خصوص واردکنندگان خودروهای لوکس اظهار کرد: در استان تهران حدود 53 شرکت متعلق به افراد حقیقی و حقوقی وارد کننده خودرو خارجی هستند که تا امروز 3 شرکت 15 میلیارد تومان جریمه شده اند و یک شرکت 111 میلیارد تومان تشکیل پرونده تخلف داشته است.وی افزود: می پذیریم که خودروسازها خودرو عرضه نمی کنند ما در حال رایزنی هستیم و از سوی دیگر پرونده متخلفان خودروسازها تشکیل شده و به تعزیرات ارسال شده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21663

    شناسایی 4 شرکت متخلف واردکننده خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی رییس سابق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که بخشی از افزایش قیمت ها در بازار ناشی از افزایش قیمت‌ها در مواد اولیه یا دستمزدها و نرخ ارز بوده که اجتناب‌ناپذیر است.سیدجواد تقوی با بیان این که کسانی که تاریخ تحویل خودروی آنها قبل از 12 مهرماه بوده باید خودرو را با قیمت قبلی تحویل بگیرند، افزود: چند مورد فروش خودرو تاخیری با قیمت جدید به ما گزارش شده است که در همه این موارد به سرعت با تخلف برخورد شد، بنابراین مصرف کنندگان نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.
    وی اظهار کرد: براساس جدیدترین تصمیم دولت صادرات مجدد کالاهایی که با ارز مرجع وارد شده اند ممنوع است.به گفته او براین اساس کالاهایی که بخشی از قطعات آن ها با ارز مرجع وارد شده نیز برای صادرات باید مابه التفاوت نرخ آن ها با نرخ ارز آزاد محاسبه و پرداخت شود.تقوی همچنین از تخلف 15 میلیارد تومانی سه شرکت و 111 میلیارد تومانی یک شرکت واردکننده خودرو به دلیل دریافت ارز مرجع برای واردات خودرو و فروش آن با نرخ ارز آزاد خبر داد.
    http://www.asrekhodro.com/News/21655

    امکان تولید 300 هزار دستگاه خودرو با استفاده از ارز خودروهای وارداتی
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق هیات مدیره انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با ارز 1226 تومانی که به واردات 19 هزار دستگاه خودرو اختصاص یافته است، تولید 300 هزار خودرو در کشور امکان‌پذیر بود.
    فرهاد به نیا با انتقاد از پرداخت ارز مرجع به واردات خودرو، گفت: با این پول کشور توانایی ساخت 300 هزار دستگاه خودرو را داشت در حالی که انتظار ما از مسئولان این است که به اختصاص ارز به تولیدکنندگان واقعی بپردازند.
    وی تصریح کرد: خودروسازی دومین صنعت بزرگ کشور است که با ایجاد 300 هزار موقعیت شغلی به صورت مستقیم و 700 هزار شغل به صورت غیر مستقیم اثر گذاری بسیار بالایی در صنعت و همچنین اقتصاد کشور داشته و معیشت 4 میلیون نفر از هموطنانمان را تحت الشعاع قرار داده است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21666

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو