فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی

پ‍ژو۲۰۶ تیپ ۲ به مرز ۲۹ میلیون تومان رسید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی باوجود اعلام رسمی قیمت های جدید از سوی سازمان حمایت ، قیمت انواع خودرو در بازار همچنان با نوسان همراه بود که در این میان محصولات خانواده ۲۰۶ روند صعودی داشت.

پ‍ژو۲۰۶ تیپ ۲ به مرز ۲۹ میلیون تومان رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سازمان حمایت چندی پیش با افزایش 10 تا 20 درصدی انواع خودرو موافقت کرد اما ظاهرا خودروسازان از این میزان افزایش راضی نیستند و معتقدند که هزینه تمام شده بالا در این صنعت ، افزایش بیش از این ارقام را به خودروساز تحمیل می کند.همچنین این موضوع سبب شده که قیمت انواع خودرو در بازار روند صعودی به خود بگیرد که در این بین محصولات خانواده 206 به دلیل کاهش تیراژ تولید ، گوی سبقت را از دیگر خودروها ربوده و مدل تیپ 2 این خودرو که هفته گذشته 27 میلیون تومان بود، امروز در بازار آزاد به مرز 29 میلیون تومان رسید در حالیکه قیمت مصوب آن 19 میلیون و 424 هزار تومان است.

    http://www.asrekhodro.com/News/21806

    آغاز اختصاص ارز مبادله‌ای به واردات خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق وزیر صنعت، معدن و تجارت از دریافت ارز در اتاق مبادله‌ای برای اولویت‌های گروه 8 خبرداد و گفت: از این پس، خودروهای کم‌مصرف و پرمصرف تجاری ارز مبادلاتی می‌گیرند. حمید صافدل با اشاره به اینکه اولویت های 7 و 8 نیز حائز شرایط دریافت ارز از اتاق مبادله ای ارز شده اند گفت: در این دو گروه، خودروهای تجاری کم مصرف و پرمصرف وارداتی نیز قرار می گیرند و آنها نیز می توانند از ارز مبادله ای با نرخ مصوبه بانک مرکزی که به صورت روزانه اعلام می شود، استفاده کنند.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود:بر اساس این اولویت ها، خودروهای کم مصرف یا بعضا خودروهای هیبریدی قرار است که ارز مبادله ای بگیرند که در اولویت 7 قرار خواهند گرفت. این خودروها مصرف برق مناسبی دارند و بر اساس برق- باطری های قابل شارژ عمل می کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/21790

    توقف عرضه نقدی خودرو،‌ تخلف است
    شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عدم عرضه خودرو از سوی نمایندگی های شرکت های خودروساز را تخلف محسوب کرد و گفت: شرکت های خودروسازی نباید به امید افزایش قیمت خودرو فروش نقدی خودرو را متوقف کنند. محمد سلیمانی با اعلام این مطلب و تاکید بر اصلاح رفتار و نگرش اقتصادی شرکت های خودروسازی، افزود: رفتار کنونی شرکت های خودروساز حاکی از آن است که این مجموعه های صنعتی ساده ترین راه را برای مرتفع کردن معضلات و چالش های خود برگزیده اند در حالیکه راهکار افزایش قیمت محصولات گروه خودرویی اثر کوتاه مدت دارد.
    وی با اشاره به بالا بودن حجم مالی شرکت های خودروسازی، اظهار داشت: با توجه به اینکه این مجموعه های صنعتی سالانه مبلغی بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان از محل فروش محصولات تولیدی خود در بازارهای داخلی، کسب می کنند، بنابراین لازم است به پشتوانه این حجم مالی گسترده ساختاری مناسب و پایدار را برای صنعت خودروسازی پیش بینی کنند.
    نماینده مردم تهران در خانه ملت در ادامه به نارضایتی خودروسازان، قطعه سازان، دولت و مردم از شرایط موجود اشاره کرد و ابراز داشت: حاکم بودن شرایط فعلی بر بازار خودرو نارضایتی چهار گروه مزبور را به دنبال داشته و این امر ناشی از نبود مدیریت صحیح در صنعت خودروسازی است.
    http://www.asrekhodro.com/News/21787

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو