فونیکسریمکسبهتام

با تصمیم استاندار تهران:

تمهیدات برای تکمیل کمربندی و رفع ترافیک پاکدشت اندیشیده شد

عصر خودرو- استاندار تهران گفت: دولت در تلاش است با همکاری شهرداری ساخت کمربندی پاکدشت را به اتمام برساند، زیرا این کمربندی بخش بسیاری از ترافیک این جاده را می‌کاهد.

تمهیدات برای تکمیل کمربندی و رفع ترافیک پاکدشت اندیشیده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، موضوع تکمیل طرح احداث کمربندی پاکدشت در کنار موضوعات مطرح شده در جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه گذاری استانداری تهران در دستور کار قرار گرفت.

    استاندار با بیان اینکه ترافیک در جاده امام رضا منتهی به پاکدشت گاهی تا دو ساعت زمان می برد گفت: ساخت کمربندی پاکدشت بخش زیادی از ترافیک این جاده را می کاهد.

    مقیمی به بازدید نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه از این کمربندی اشاره کرد و افزود: دولت در تلاش است با همکاری شهرداری این کمربندی را به اتمام برساند.

    با دستور استاندار مقرر شد؛ جلسه ای به همراه بازدید از این کمربندی با حضور تواهن، معاون عمرانی استانداری،مدیران راه و شهرسازی،جهادکشاورزی ،محیط زیست و فرماندار پاکدشت به منظور بررسی وضعیت کنونی کمربندی برای تکمیل نهایی برگزار شود و نتیجه در کوتاه ترین زمان به استاندار گزارش شود.

    کمربندی پاکدشت، یکی از پروژه های مهم برای رفع مشکلات ترافیکی در محور تهران – سمنان است که اجرای آن می تواند گره کور ترافیکی این منطقه را برطرف کند.

    عبور جاده ترانزیتی امام رضا(ع) از داخل شهرها باعث افزایش میزان ترافیک شده و مشکلاتی را برای مردم و مسافران به همراه دارد و تنها راه رفع آن، احداث کمربندی در منطقه پاکدشت است.

    اعتبار محدودی در بودجه سال 97 به اجرای این پروژه اختصاص یافته که طی دو ماه ابتدای سال 90 درصد آن تخصیص داده شده است.

    پاکدشت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) و در همسایگی استان سمنان قرار دارد.

    عبور جاده ترانزیتی شرق کشور و وجود بیش از یک هزار واحد تولیدی و 3 شهرک صنعتی در پاکدشت باعث عبور روزانه هزاران خودرو از آن شده که این امر ترافیک شدیدی را در ساعات مختلف شبانه روز در این بخش از استان تهران ایجاد می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط