فونیکسریمکسبهتام

نرخ مصوب سرویس های دانش آموزی در ارومیه اعلام شد

عصر خودرو- معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: نرخ سرویس های دانش آموزی در این شهر تعیین شده که این ارقام بین ۹۰ تا ۱۱۰ هزار ریال برای هر دانش آموز است.

نرخ مصوب سرویس های دانش آموزی در ارومیه اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، فخرالدین معصوم زاده افزود: این نرخ برای مسیرهای سه کیلومتر و پایین تر 90 هزار ریال، مسیرهای پنج کیلومتری 100 هزار ریال و مسیرهای بیش از پنج کیلومتر 110 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
    وی اضافه کرد: این میزان 10 درصد بیشتر از سال تحصیلی گذشته در نظر گرفته شده است.
    وی بیان کرد: نرخ سرویس مدارس برای اتوبوس ها نیز برای هر دانش آموز 40 هزار ریال تصویب شده است.
    معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: از ارقام مصوب، سه درصد سهم مدرسه، پنج درصد سهم پیمانکار و 92 درصد سهم راننده است.
    معصوم زاده گفت: رانندگان سرویس حق برداشت دانش‌آموز بیشتر از تعداد سرنشینان قانونی خودرو را ندارند و گشت حمل ‌و نقل بار و مسافر برای نظارت و جلوگیری از تخلفات رانندگان گشت زنی می کنند.
    وی افزود: به علت خصوصی بودن تاکسی‌ها و اتوبوس ها نمی‌توان برای کودکان استثنایی تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفت ولی تخفیف های ویژه سرویس ‌دهی به کودکان استثنایی و کودکان مددجو ارائه می‌شود.
    وی با اشاره به لزوم دریافت کارت سلامت برای همه رانندگان سرویس مدارس ادامه داد: خودروهایی که برای سرویس در نظر گرفته ‌شده، مدل ‌بالای 86 بوده و فرسوده نیست.
     یکهزار و 500 دستگاه تاکسی از سوی شهرداری ارومیه به آموزش و پرورش این شهر معرفی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط