فونیکسریمکسبهتام

رئیس قرارگاه اربعین چذابه:

مشکلات تردد زائران اربعین امسال به حداقل رسید

عصر خودرو- رئیس قرارگاه اربعین چذابه گفت: با ارتباط و همکارهای خوب بین بخشی، مشکلات در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امسال به حداقل ها رسیده است.

مشکلات تردد زائران اربعین امسال به حداقل رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی حسین حسین زاده صبح امروز در جلسه ستاد اربعین قرارگاه چذابه اظهار کرد: به منظور حل مشکلات پیش آمده، جلسات این ستاد بر اساس برنامه های قبلی تشکیل و در عین حال هماهنگی های لازم با دستگاه های مختلف به صورت روزانه و مستمر انجام می شود.

    وی افزود: مسئولان استان خوزستان به حرکت جهانی اربعین نگاهی اعتقادی دارند و قطعا با چنین رویکردی کارها به سرعت انجام می شود.

    رئیس قرارگاه چذابه تصریح کرد: با ارتباط وهمکارهای خوب بین بخشی، مشکلات در برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی امسال به حداقل ها رسیده است.

    وی یادآور شد: از شرکت نفت و سپاه تشکر می کنیم که اتوبوس ها را به صورت رایگان در اختیار زائران حسینی قرار دادند.

    حسین زاده با اشاره به اینکه همه مسئولان ملی و استانی از خدمات رسانی به زائران حسینی ابراز رضایت داشتند، ادامه داد: سردار سلیمانی جانشین ناجا نیز طی بازدید از مرز چذابه گفت آن چیزی که مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت جهادی مدنظر دارد به عینه در همکاری های مدیران مرزی قابل مشاهده است و انشاالله این روحیه و چنین کارهایی در سایر نقاط کشور نیز قابل مشاهده باشد.

    وی با تقدیر از تلاش و فعالیت همه کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانی برای اینکه با ایثار امنیت و نظم را تأمین می کنند، تأکید کرد: همه اعضاء باید با همان جدیت و تلاش فراوان پای کار باشند، تا با رضایت خاطر و خدمات رسانی خوب کار را به اتمام برسیم.

    پارک 17 هزار خودروی شخصی در چذابه

    همچنین در این جلسه یکی از اعضای کمیته زیرساخت ستاد اربعین خوزستان: هماهنگی های لازم برای برگشت زائران انجام و آمادگی کامل وجود دارد؛ همچنین شهرداری های استان آمادگی کامل برای نظافت و خدمات رسانی دارند.

    عمید زاده افزود: بیش از 17 هزار خودرو طی این مدت در پارکینگ های چذابه پارک شده و در مقابل چهار هزار و 500 خودرو از پارکینگ خارج شدند.

    وی بیان کرد: برای طوفان پیش آمده در چذابه همه پای کار بوده، کمیته زیرساخت تا پاسی از شب سرکار حاضر و همراه با سایر اعضاء برای اسکان و تردد زائران حسینی همکاری لازم را داشتند.

    نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان نیز در این جلسه از آمادگی کامل برای پذیرایی از زائران حسینی در بازگشت خبر داد و خواستار تعیین تکلیف تأمین امنیت مواکب ساخته شده در ایام غیر اربعین و همچنین تداوم روند ساخت و سازها شد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو