فونیکسریمکسبهتام

"برف" در راه چهار استان

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ هوای سرد به استان‌های گیلان، اردبیل و مازندران خبر داد و افزود: فردا بارش در ارتفاعات تهران، البرز، مازندران و سمنان به شکل برف خواهد بود.

"برف" در راه چهار استان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، احد وظیفه ضمن پیش‌بینی شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (پنجشنبه 10 آبان) با تداوم فعالیت سامانه بارشی و با نفوذ جریان‌های شمالی به سواحل دریای خزر امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه 10 و 11 آبان)، بارش باران و وزش باد در سواحل غربی دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه پس‌فردا (شنبه 12 آبان)، انتظار بارش پراکنده در سواحل دریای خزر داریم، گفت: بیشینه بارش امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه 10 و 11 آبان) در گیلان و مازندران خواهد بود. همچنین فردا بارش در ارتفاعات تهران، البر ز، مازندران و سمنان به شکل برف رخ خواهد داد.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: با توجه به نفوذ هوای سرد، دمای هوا طی روز جاری در استان‌های گیلان و مازندران بیش از شش تا هشت درجه و فردا در استان مازندران بین 4 تا 6 درجه کاهش می‌یابد. این هوای سرد تا اواسط هوای آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود.

    به گفته وظیفه، از بعدازظهر امروز و طی روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

    این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز برای پاره‌ای از مناطق خراسان جنوبی، شرق سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان و فردا برای نوار شرقی و همچنین شرق هرمزگان وزش باد شدید و گرد و غبار و در منطقه زابل طوفان و گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

    مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا و پس فردا (جمعه و شنبه 10 و 11 آبان)، کمی ابری تا نیمه ابری، در بعدازظهر همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز به ترتیب 14 و 7 درجه سانتیگراد و 17 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو