فونیکسریمکسبهتام

معرفی خودرو؛

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید

عصر خودرو- سال ۲۰۱۷ کمپانی کیا موتورز کره مدل‌های مختلفی از کیا سورنتو را عرضه کرد که شامل مدل LX، EX، SX و SXL است.

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۷ را بشناسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷:۰۰
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید
  • کیا سورنتو مدل 2017 را بشناسید

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قبل از هر چیز باید بگوییم که کیا سورنتو 2017 در بخش ظاهری، تغییرات زیادی نسبت به مدل سال قبل نداشته است، اما کیا سورنتو 2016 نسبت به نسل قبلی این خودرو تغییرات اساسی در طراحی داشت که شامل ساختار بدنه جدید، موتور چهار سیلندر توربوشارژ، افزایش میزان فضای داخلی و افزایش راحتی و کیفیت رانندگی آن می‌شد و امسال تنها تغییرات جزئی در ظاهر و البته تغییراتی اساسی در طراحی داخلی این خودرو ایجاد شده است.

معرفی کیا سورنتو 2017
در سال 2017 کمپانی کیا موتورز کره مدل‌های مختلفی از کیا سورنتو را عرضه کرده است که شامل مدل L.، LX، EX، SX و SXL است. با توجه به تنوع بسیار زیادی که کیا از نظر امکانات و قیمت برای این خودرو محبوب خود در نظر گرفته است، احتمال فروش بالای آن و استقبال طیف وسیعی از مشتریان از آن بالا است.

همچنین باید اشاره شود که کیا سورنتو 2017 از طرف کارشناسان وب‌سایت معتبر کار کانکشن امتیاز متوسط 7 از 10 را کسب کرده است. کارشناسان این وب‌سایت به این خودرو در بخش طراحی امتیاز 7، در بخش کارکرد امتیاز 6، در بخش راحتی و کیفیت امتیاز 8، در بخش امنیت امتیاز 7، در بخش امکانات امتیاز 8 و در بخش مصرف سوخت امتیاز 6 از 10 داده‌اند.

در بخش ظاهری کیا سورنتو، تغییر قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال گذشته دیده نمی‌شود، اما در داخل کابین سورنتو برخلاف ظاهر آن، تغییرات زیادی نسبت به مدل قبلی ایجاد شده است. بسیاری از کارشناسان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این خودرو را طراحی بسیار جذاب و ساده کابین داخلی آن از جمله سان روف زیبا و فضای داخلی جادار می‌دانند.

این خودرو در دو مدل 5 و 7 صندلی تولید می‌شود. برای داشتن مدل 7 صندلی باید آن را به‌صورت جداگانه سفارش دهید که شامل هزینه اضافی خواه بود. همچنین صندلی‌های ردیف سوم نیز بسیار راحت طراحی شده‌اند.

در مدل جدید این خودرو صندلی راننده به طرز قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته است. عملکرد فرمان نیز در مقایسه با مدل قبلی بهتر شده است و سیستم ترمز و سیستم تعلیق نیز تغییرات اساسی یافته‌اند. مجموع این عوامل باعث می‌شود که رانندگی با این خودرو بسیار لذتبخش باشد.

کمپانی کیا مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی و سرگرمی را برای سرنشینان سورنتو در نظر گرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم‌های کار پلی اپل و سیستم اندروید گوگل اشاره کرد. یک نمایشگر 6٫1 اینچی و سیستم سرگرمی جدید شرکت کیا از دیگر تجهیزات داخلی این خودرو است.

همانند بیشتر خودرو‌های تولید شده توسط کیا موتورز، سورنتو نیز از تجهیزات ایمنی مناسبی برخوردار است. ترمز‌های مستقل اضطراری، سیستم کنترل کروز هوشمند، هشدار برخورد از عقب و سیستم هشدار عقب بخشی از این تجهیزات هستند.

در بخش پیشرانه کیا سورنتو 2017 در سه مدل تولید می‌شود. مدل استاندارد این خودرو دارای موتور چهار سیلندر خطی 2٫4 لیتری است که قادر به تولید 185 اسب بخار قدرت است. با توجه به بدنه سنگین سورنتو 2017، ممکن است این موتور بیشتر خریداران را دلسرد کند. مدل دیگر مجهز به یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری است که می‌تواند 240 اسب بخار قدرت تولید کند. اما مدل سوم و بهترین نسخه سورنتو از یک موتور 3٫3 لیتری V6 استفاده می‌کند که می‌تواند 290 اسب بخار قدرت تولید کند. این مدل که قدرتمندترین موتور را دارد می‌تواند در 7٫2 ثانیه از حالت سکون به‌سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. همچنین هر سه مدل این خودرو شامل یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته هستند که قدرت را بین هر چهار چرخ توزیع می‌کند.

مدل چهار سیلندر دیفرانسیل جلو سورنتو دارای مصرف 10٫2 لیتر در شهر و 8٫4 لیتر در جاده به ازای هر 100 کیلومتر است و مدل چهار سیلندر دو دیفرانسیل نیز دارای مصرف سوخت 11٫2 لیتر در شهر و 9٫4 لیتر در جاده به ازای هر 100 کیلومتر است. در مدل 240 اسب بخاری نیز مصرف سوخت در شهر 10٫2 و در جاده 8٫7 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است. این مصرف برای مدل V6 دو دیفرانسیل به 13٫1 لیتر برای شهر و 9٫41 لیتر برای جاده در هر 100 کیلومتر افزایش می‌یابد؛ بنابراین مشاهده می‌کنید که این خودرو در بخش راندمان مصرف سوخت امتیاز متوسطی می‌گیرد.

قیمت پایه و بدون آپشن‌های اضافی برای مدل L. این خودرو از 25٫400 دلار، برای مدل LX از 26٫700 دلار، برای مدل LX V6 از 28٫990 دلار، برای مدل EX از 31٫500 دلار، برای مدل EX V6 از 33٫100 دلار، برای مدل SX V6 از 38٫600 دلار و برای مدل SXL V6 از 43٫900 دلار شروع می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو