فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی ؛

نامه مجلس به بانک مرکزی و وزارت صنعت برای حل مشکل خودروسازان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی دبیر سابق انجمن قطعه‌سازان ایران از نامه‌نگاری روسای کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس به مسوولان اقتصادی کشور برای حل مشکلات صنعت خودرو و قطعه خبر داد. ساسان قربانی اظهار کرد: روسای کمیسیون های صنایع و اقتصادی مجلس به شدت پیگیر حل مشکلات قطعه سازان و خودروسازان هستند.

نامه مجلس به بانک مرکزی و وزارت صنعت برای حل مشکل خودروسازان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، وی با بیان اینکه در این زمینه روسای این کمیسیون ها نامه هایی را به بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دفتر معاون اول رئیس جمهوری ارسال کرده اند، خاطرنشان کرد: در این نامه ها از این مقامات خواسته شده که تدابیری برای نجات صنعت خودرو و قطعه اندیشیده شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/22523


    گران فروشی حساب یک خودروسازی را مسدود کرد
    شش سال پیش در چنین روزی معاون سابق تعزیرات تهران اعلام کرد: یکی از شرکتهای بزرگ خودروسازی کشور در پی گران فروشی و احتکار جریمه نقدی شده که به دلیل نپرداختن جریمه در مرحله نخست حساب بانکی آنها مسدود شده است. بزرگمهر صادقی نیچ کوهی اعلام کرد:  در یکی از پرونده های بزرگ، حساب یکی از خودروسازهای مطرح کشور به دلیل جریمه میلیاردی به اتهام گران فروشی و احتکار و نپرداختن مبلغ جریمه حسابهای بانکی اش مسدود شده که در مرحله بعدی اقدم به پلمپ این کارخانه می کنیم.
    وی گفت: ممنوع المعامله شدن محصولات این خوردو سازی هم در دستور کار تعزیرات قرار دارد.
    http://www.asrekhodro.com/News/22515
    بورس هم پیگیر مشکلات صنعت خودرو است
    شش سال پیش در چنین روزی مدیر عامل سابق شرکت بورس تهران با توجه به کاهش پیش بینی سود و حتی زیان برخی شرکتهای خودروسازی بورس تاکید کرد: این صنعت به نگاه ویژه ای نیاز داشته و مشکلات آن توسط شرکت بورس پیگیری می شود. حسن قالیباف اصل مدیر عامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران وضعیت صنعت خودرو در بورس تهران را مورد توجه قرار داد و گفت:صنعت خودرو به نگاه ویژه ای نیاز دارد زیرا یکی از صنایع مهم کشور است.
    مدیر عامل شرکت بورس به برگزاری میز صنعت خودرو در بورس تهران اشاره کرد و در ادامه گفت:میز صنعت خودرو در بورس برگزار و مشکلات این صنعت به مسئولان منعکس شد ولی مجددا قرار است این میز برگزار شده و مشکلات این صنعت از طرف بورس نیز پیگیری شود.
    قالیباف تاکید کرد:بورس قطعا مشکلات این صنعت را پیگیری می کند ولی این صنعت نگاه ویژه ای می طلبد.
    http://www.asrekhodro.com/News/22512
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو