فونیکسریمکسبهتام

آذری جهرمی در نشست بررسی دستاوردهای دولت الکترونیک مطرح کرد:

ثبت نام ۱۵۱ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ظرف ۳ ساعت

تلاش دست های پشت پرده برای زمین گیر کردن طرح ریجستری

عصر خودرو- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: عده ای در پشت پرده می خواهند طرح ریجستری را زمین بزنند، چرا که با طرح ریجستری جلوی قاچاق گرفته و شفافیت ایجاد شده است.

ثبت نام ۱۵۱ هزار نفر برای دریافت کارت سوخت ظرف ۳ ساعت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی در نشست بررسی دستاوردهای دولت الکترونیک و پیشرفت های آن، از مجلس و کمیسیون صنایع که برای پیشرفت دولت الکترونیک با دولت همکاری کرده اند، تشکر کرد و گفت: ادامه دادن به شیوه های سنتی برای اداره کشور هزینه بر بوده و به شکاف با سایر کشورها دامن می زند که اجرای دولت الکترونیک هزینه ها را کاهش داده و سبب کاهش فشار اقتصادی و مدیریت هزینه ها می شود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 11 حدود 151 هزار نفر برای ثبت نام کارت سوخت مراجعه کرده اند، افزود: این تعداد بالا نشان دهنده اعتماد مردم به خدمات رسانی الکترونیکی است که کشور از این محل حدود 330 میلیارد تومان با صدور کارت سوخت صرفه جویی می کند.

    دولت الکترونیک امروز به لحاظ زیرساختی پیشرفت خوبی داشته است

    وی با تاکید بر اینکه مقصود از اجرای دولت الکترونیک تنها وزارت ارتباطات و قوه مجریه نیست، ادامه داد:  خارج از مجموعه دولت تمامی نهادها باید برای اجرای دولت الکترونیک همکاری کنند تا از این طریق شفافیت ایجاد، هزینه ها کاهش و از فساد جلوگیری شود.

    آذری جهرمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اجرای دولت الکترونیک تاکید کرده اند، اظهار داشت: دولت الکترونیک امروز به لحاظ زیرساختی پیشرفت خوبی داشته است که امیدواریم بتوان از ظرفیت شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برای اجرای کامل آن بهره برد.

    سیکل واردات تلفن همراه معیوب شده است

    وی با تاکید بر اینکه سیکل واردات تلفن همراه معیوب شده است، افزود: هزینه ریجستری 30 میلیارد تومان بوده و این اقدام تنها با اتصال 4 دستگاه به یکدیگر صورت گرفته است، اما عده ای پشت پرده می خواهند طرح ریجستری را زمین بزنند، چرا که با طرح ریجستری جلوی قاچاق گرفته و شفافیت ایجاد شده است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از 51 درصد مردم ایران با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک سرشماری شد، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش تعداد بازماندگان از تحصیل را 800 هزار نفر اعلام می کرد، اما بررسی ها نشان داد که 136 هزار نفر بازمانده از تحصیل هستند که با کمک سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حدود 7 هزار نفر به تحصیل بازگردانده شدند./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو