فونیکسریمکسبهتام

ساخت ۲ واحد خودرو دامغان در سفر رئیس جمهوری آغاز می شود

عصر خودرو- فرماندار دامغان گفت: ۲ کارخانه تولیدی مرتبط با صنایع خودرو در سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری در دامغان کلینگ زنی می شود.

ساخت ۲ واحد خودرو دامغان در سفر رئیس جمهوری آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، علی اصغر مجد  به کلنگ زنی و بهره برداری از چند طرح عمرانی اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی ساخت کارخانه های قوای محرکه خودرو و تراکتورسازی در منطقه ویژه اقتصادی دامغان در این سفر انجام می شود.
    وی بیان کرد: با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، تعدادی از طرح های مهم با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری در شهرستان دامغان افتتاح و بهره برداری می شود.
    فرماندار دامغان اضافه کرد: افتتاح مجتمع آبرسانی داوودالموسوی، گام اول گمرک شهرستان و ساختمان فنی و مهندسی دانشگاه دامغان از جمله برنامه های این سفر است.
    فرماندار دامغان، به طرح های پیشنهادی این شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اشاره کرد و گفت: طرح های پیشنهادی سفر هیات دولت با تخصیص اعتبار پیشنهادی پنج هزار و 346 میلیارد ریال پیشنهاد شده است.
    وی افزود: در بخش دوم طرح های پیشنهادی شهرستان دامغان، ساماندهی و احیای بناهای تاریخی و ایجاد زیرساخت مناطق گردشگری، احداث راه آهن دامغان- اردکان و گازرسانی به ٢۰ روستای سرکویر با اعتبار یک هزار و 640 میلیارد ریال پیشنهاد شده است.
    مجد افزود: حضور ریاست جمهوری و هیات دولت، افتخاری برای استان سمنان است که امیدواریم میزبان خوبی در این سفر باشیم.
    فرماندار دامغان تصریح کرد: با حضور ریاست جمهوری و اعضای هیات دولت در این استان با تصویب طرح‌های مهم و تاثیرگذار شاهد رشد و توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.
    حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به استان سمنان سفر خواهد کرد.
    سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری است.
    همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
    روحانی پیش از این در فروردین ماه 95 همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط