فونیکسریمکسبهتام

مدیر روابط عمومی آمیکو در حاشیه نمایشگاه حمل‌ونقل خبر داد:

محصول جدید آمیکو به زودی در بازار ایران

عصر خودرو- گروه صنعتی آمیکو با حضور گسترده و مداوم خود در برگزاری برنامه های باشگاه مشتریان در نمایندگی ها و حضور در نمایشگاه ها ، اینبار در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل،راهداری، راهسازی و صنایع وابسته که از ۲۵ تا ۲۷ آذر ماه در مصلی تهران برگزار شد، طیف گسترده‌ای از خودروهای تجاری‌اش را به نمایش گذاشت.

محصول جدید آمیکو به زودی در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیکآپ آسنا ، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2 از جمله محصولاتی بود که از سوی آمیکو در این نمایشگاه در مقابل دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. در حاشیه بازدید از غرفه این برند در نمایشگاه، فرصتی پیش آمد تا گفت‌وگوی کوتاهی با خانم فلاحتی، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو داشته باشیم تا از وی در مورد بازخورد نمایشگاه و محصولات آینده آمیکو بپرسیم.

    • برای سوال نخست، نمایشگاه امسال را به‌عنوان سومین دوره برگزاری چطور ارزیابی می‌کنید؟
    نکته مثبت این نمایشگاه برای ما که دومین سال متوالی است در آن شرکت می‌کنیم این است که توانستیم طیف کاملی از محصولات‌مان از جمله پیکآپ آسنا ، کشنده 2640، کمپرسی 2631 و کامیونت M5.2  را در اینجا به‌نمایش بگذاریم. از این جهت که مسئولین ذی‌ربط این حوزه امسال عنایت خوبی به این نمایشگاه داشتند و مسئولینی همچون، وزیر راه‌ و شهرسازی، رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن وکشاورزی تهران ، آقای احمد انارکی محمدی نماینده مجلس وشورای شهر رفسنجان،آقای برزگری معاون بنیاد مستضعفان، آقای حسینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و برخی از مدیرکل ها و مدیران استانها طی بازدید خود ازنمایشگاه در غرفه آمیکو حضور داشتند، ولی به‌هرحال باید قبول کرد که این نمایشگاه یک رویداد تخصصی به‌حساب می‌آید و نباید از آن انتظار بازدید مردمی گسترده داشت.

    • در دو سال گذشته محصول آسنا بیشتر در نمایشگاه‌ها از سوی برند آمیکو به نمایش گذاشته می‌شد اما در این نمایشگاه که به‌صورت تخصصی در خصوص حمل‌و نقل است، شاهد حضور طیف گسترده‌ای از محصولات سنگین و کشنده از سوی این برند هستیم، به این واسطه در خصوص محصولات سنگین کمی توضیح بدهید.
    ما به‌جرات می‌توانیم ادعا کنیم که اولین برندی هستیم که توانسته استانداردهای 85‌گانه اروپا را همگام با دیگر کشورهای جهان برای ورود به بازار پاس کند. این استانداردها هم در خودروهای سبک و سنگین و هم کشنده‌های ما رعایت شده  است. این مساله یکی از نقاط قوت مجموعه ما به‌شمار می‌رود. همچنین در آینده نزدیک منتظر ورود یک محصول جدید از برند ما در حوزه خودروهای سنگین باشید که البته اطلاعات و زمان رونمایی آن بعدا اعلام می‌‌شود.

    • در مورد تغییراتی که آسنا توربو نسبت به نمونه معمولی کرده است بگویید.
    آسنا توربو محصولی کاملا جدید و متفاوت از برند آمیکو خواهد بود که می‌تواند دیدگاه‌ها را به‌طورکلی در مورد این محصول عوض کند. از آن‌جایی که آسنا تنفس طبیعی خودرو خوبی برای کاربردهای ترابری است، قرار بر این شده است که آسنا توربو دیدگاه متفاوتی را در بازار برای این اتاق ایجاد کند. در این حد اعلام می کنم که علاوه‌بر موتور، چهره و تجهیزات داخلی و آپشن‌های آن هم دستخوش تغییرات مهمی شده است. خبر رونمایی و جزئیات فنی و آپشنی آن هم متعاقبا اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو