فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد:

طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز درایلام

عصر خودرو-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از اجرای طرح برخورد با استفاده کنندگان ازخودروهای دولتی بدون مجوز در ایلام خبر داد.

طرح برخورد با استفاده کنندگان از خودروی دولتی بدون مجوز درایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: استفاده ازخودروهای دولتی بدون داشتن مجوز و برگ ماموریت درساعات غیراداری ممنوع و خلاق مقررات است.

    وی بیان داشت: برابرقانون خودوری دولتی وسیله نقلیه ای است که برای اجرای وظایف مشخص و معین در هر وزارت خانه و یا شرکت و موسسه دولتی مورد استفاده قرارمی گیرد و به پست سازمانی و مقام معینی اختصاص ندارد.

    وی با اشاره به توقیف 10دستگاه خودوری دولتی فاقد مجوز ازشروع این طرح افزود: درقانون به صراحت آمده است که استفاده از اتومبیل های دولتی درساعات غیراداری منحصراً برای انجام ماموریت های اداری مجازمی باشد و بایستی با صدور برگ ماموریت و ثبت دردفترمخصوص ازطرف مقام مجازبا قید زمان و تعدادهمراهان صورت گیرد.

    سرهنگ ناصری خاطرنشان کرد: به رغم صراحت و تاکید قانون درخصوص ممنوعیت استفاده شخصی ازخودورهای دولتی متاسفانه بارهاشاهد استفاده غیرقانونی  مدیران و کارکنان  ادارات  و شرکت های دولتی از وسایل نقلیه سازمان متبوع خود در روزهای تعطیل و ساعات غیراداری درحالیکه حامل اعضا خانواده اند هستیم.

    ناصری تاکید کرد: برخورد جدی  با این دسته ازافرادی که ازبیت المال سوء استفاده می کنند به خواسته دادستان استان  و مطالبه عمومی تبدیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط