فونیکسریمکسبهتام

ترافیک «قلعه نو» را دریافتند

عصر خودرو- به گفته مسئولان ری در استان تهران، با اقدامات کوتاه مدت و فوریتی مانند اصلاح هندسی و ساماندهی دستفروشان، مشکل ترافیک «قلعه نو» که شهروندان چند شهرستان را درگیر کرده بود حل شد.

ترافیک «قلعه نو» را دریافتند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، یکی از مشکلات ترافیکی در تنها مسیر دسترسی خودروهای شهرستان های جنوب شرق تهران شامل ورامین، پیشوا و قرچک به تهران، معطلی هر روزه شمار زیادی خودرو در منطقه قلعه نو از توابع شهرستان ری بود.
    برپایه آمار مسئولان روزانه بیش از یکصدهزار خودرو در این مسیر تردد می کنند.
    شهرستان ری به مرکزیت شهرری در جنوب پایتخت واقع شده است.
    حال پس از دو هفته از تهیه گزارش خبری ایرنا، مسئولان شهرستان ری تاکید دارند که با اصلاح هندسی و ساماندهی میوه فروشان حاشیه مسیر، این مشکل را حل کرده اند، دیگر از ترافیک های چند کیلومتری در منطقه قلعه نو خبری نیست و خودروها بدون معطلی از این مسیر عبور می کنند.
    در این گزارش فرماندار شهرستان ری قول داده بود که در کمترین زمان نسبت به ساماندهی میوه فروشان مستقر در حاشیه معبر اصلی قلعه نو اقدام و مشکلات ترافیکی این منطقه را تا زمان اجرای یک طرح بلند مدت، به طور مقطعی برطرف خواهد شد.

    **تشریح اقدامات برای حل ترافیک
    بخشدار قلعه نو شهرستان ری حل مشکلات مردم از هر حوزه و شهرستان را وظیفه مسئولان دانست و اعلام کرد که طرح ضربتی رفع ترافیک در این بخش انجام شد.
    علیرضا صادقی  گفت: وجود چاله و سرعت گیرهای فرسوده، دو دور برگردان در ابتدا و انتهای بلوار قلعه نو و توقف خودروها برای خرید میوه و تره بار از میوه فروش های سیار حاشیه مسیر قرچک – ری از مهمترین عوامل ایجاد کننده ترافیک در این منطقه بود که در اقدامی ضربتی بسیاری از این مشکلات برطرف شد.
    وی افزود: با برداشتن سرعت گیرهای فرسوده لکه گیری آسفالت و استقرار نیروهای پلیس راهور در زمان اوج ترافیک بخشی از ترافیک این منطقه برطرف شد.
    صادقی تصریح کرد: در ساعت های اوج ترافیک عوامل بخشداری مرکزی با مسدود کردن دو دوربرگردان، خودروهای عبوری را برای دور زدن در مسیر به سمت پل فیروزآباد و دوربرگردان طالب آباد هدایت می کنند که مجموع این اقدامات باعث شده کمترین میزان ترافیک در منطقه قلعه نو شکل گیرد.
    صادقی افزود: با تأمین اعتبار برای ساخت نرده های ریلی به منظور انسداد دوربرگردان ها در زمان اوج ترافیک و اجرای طرح های ترافیکی بلند مدت، مشکل ترافیک در این منطقه به طور کامل مرتفع می شود.

    **ثمره همدلی مسئولان، رفع مشکلات مردم است
    سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک نیز با تقدیر از تلاش های مسئولان شهرستان ری در رفع مشکلات ترافیکی منطقه قلعه نو ، ثمره همدلی مسئولان را رفع مشکلات مردم اعلام کرد.
    بهمن خطیبی به خبرنگار ایرنا گفت: رفع مشکل ترافیک قلعه نو ، مطالبه اصلی مردم جنوب شرق استان تهران است که با همت و درایت مسئولان شهرستان ری به طور کوتاه مدت رفع شد و تلاش می شود تا با برگزاری جلسات مشترک ، این معضل ترافیکی به طول کامل برطرف گردد.
    مسیر تهران - قرچک ، تنها مسیر دسترسی شهرستان های جنوب شرق استان تهران شامل ورامین ، قرچک و پیشوا به سمت پایتخت است که به گفته نماینده مردم ورامین ، روزانه بیش از یکصد هزار خودرو از این مسیر عبور می کند.
    شهرستان های قرچک ، پیشوا و ورامین بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو