فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

پیگیری و بررسی مسایل صنعت خودرو در مجلس

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی افزایش قیمت و پایین بودن کیفیت خودرو در صحن علنی مجلس خبر داد.

پیگیری و بررسی مسایل صنعت خودرو در مجلس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، الیاس طاهری افزود: موضوع افزایش بی رویه و ادامه دار قیمت خودرو، در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، مطرح شده و اعضای کمیسیون ابعاد مختلف این موضوع وعوامل بروز آن را بررسی کرده اند.وی ادامه داد: پایین بودن کیفیت خودروهای تولید نیز از مباحثی است که مورد توجه کمیسیون قرار گرفته و هم اکنون در حال پیگیری دلایل افزایش قیمت خودرو هستیم.طاهری افزود: همچنین برای بررسی بیشتر، این موضوع هفته آینده در صحن علنی نیز به بحث گذاشته می شود تا راهکارهای مناسب برای ایجاد تعادل در بازار شناسایی شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/25424

    ارز مرجع را به خودروهای لوکس ندادیم
    شش سال پیش در چنین روزی رئیس کل سابق بانک مرکزی پرداخت ارز مرجع برای واردات خودرو لوکس توسط سفارش شدگان افراد متنفذ در دولت را رد کرد. محمود بهمنی درباره «وارادات خودور لوکس با ارز مرجع» گفت: ارز مرجع تنها برای کالاهای اساسی همچون گندم، ذرت، سویا، کنجاله و امثال آن است. وی افزود: تا اواخر مرداد، انواع کالا از جمله خودرو در لیست ثبت سفارشات بود اما بعد از آن کالاها را طبقه بندی کردیم و فقط برای کالاهای اساسی ارز پرداختیم.
    http://www.asrekhodro.com/News/25439


    افزایش قیمت خودرو برای جبران بخشی از خسارت‌های خودروسازان است
    شش سال پیش در چنین روزی دبیرانجمن قطعه سازان گفت: خودروسازان از زیان‌ده بودن محصولات خود همیشه ابراز نگرانی می‌کردند و نسبت به عواقب عدم افزایش قیمت خودروها هشدار می‌دادند. محمدرضا نجفی منش افزود: افزایش قیمت خودرو تنها جبران بخشی از خسارت های خودروسازان است.
    وی با بیان اینکه خودروسازان طی سالهای گذشته با زیان سنگینی مواجه شدند، اظهار کرد: افزایش اخیر قیمت خودرو تنها بخشی از جبران خسارت خودروسازان است. به نظر می رسد افزایش اخیر قیمت های خودرو باعث نزدیک شدن قیمت ها به نرخ واقعیشان است.دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه همواره خودروسازان با زیان مواجه بودند، خاطر نشان کرد: خودروسازان از زیان ده بودن محصولات خود همیشه ابراز نگرانی می کردند و نسبت به عواقب عدم افزایش قیمت خودرو ها هشدار می دادند.
    http://www.asrekhodro.com/News/25440

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو