فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان:

سارقان در آبادان به پلاک خودروها هم رحم نکردند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان حرفه ای پلاک های خودرو در آبادان خبر داد.

سارقان در آبادان به پلاک خودروها هم رحم نکردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت پلاک خودرو در سطح شهر آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

    وی افزود : متاسفانه شخص یا اشخاصی به طور کامل حرفه ای پس از اقدام به سرقت پلاک های خودرو از این پلاک ها برای انجام انواع سرقت های مسلحانه و اقدامات خرابکارانه و خلاف قانون استفاده می کردند که بر همین اساس تیمی مجرب، از پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای شناسایی سارقان تشکیل و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شد.

    وی اظهار کرد: تحقیقات میدانی و اطلاعاتی شبانه روزی ماموران آگاهی منجر به شناسایی و محل اختفاء سارقان شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی در ساعات بامداد جمعه (26 بهمن ماه جاری) تیم های عملیاتی منزل مورد نظر را محاصره و پس از ورود به منزل هر دو متهم که درحال مصرف شیشه بودند، دستگیر و تعداد 4 جفت پلاک سرقتی خودروهای شخصی در آبادان و خرمشهر و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک دستگاه پرچ پلاک خودرو، 2 عدد قمه کشف و ضبط شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: دو متهم جوان دستگیر شده که دارای سابقه سرقت هستند در بازجویی به 14 فقره سرقت پلاک خودرو و 2 فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کردند.

    سرهنگ تقی زاده گفت: متهمان بر نصب پلاک سرقتی بر روی خودروشان و انداختن آن در رودخانه بهمنشیر پس از هر بار سرقت اعتراف کرده و گفتند، می دانستیم بالاخره روزی دستگیر می شویم.

    وی با بیان اینکه متهمان پس از بازسازی صحنه و شناسایی مالباختگان و انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان فهیم آبادانی خواست تا خودروهای خود را در مکان های تاریک و خلوت پارک نکنند و در صورت مشاهده هرگونه تردد افراد مشکوک موضوع را به طور سریع از طریق شماره تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو