فونیکسریمکسبهتام

راه‌های روستایی استان کرمانشاه بازگشایی می‌شود

عصر خودرو- رئیس اداره مدیریت راه‌های استان کرمانشاه گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارش برف در استان کرمانشاه تا چند ساعت آینده بازگشایی می‌شود.

راه‌های روستایی استان کرمانشاه بازگشایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، ایوب کریمی اظهار داشت: راه‌های روستایی به دنبال بارش برف در برخی از مناطق استان کرمانشاه مسدود شد که تعدادی از راه‌های روستایی بازگشایی شد و بفیه تا عصر امروز بازگشایی می‌شوند.

    رئیس اداره مدیریت راه‌های استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش برف در محور پاوه - نودشه در شمال استان کرمانشاه به ارتفاع 1.5 متر رسیده راه‌های روستایی مسدود شده مربوط به این محور است.

    کریمی با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز است گفت: در مواقع بحرانی همچون امروز اولویت با بازگشایی راههای اصلی است.

    وی با اشاره به اینکه در پی بارش برف و کولاک در منطقه اورامانات راه 65 روستا مسدود شده بود که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد افزود: بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستانهای پاوه، جوانرود، ثلاث‌باباجانی، روانسر، اسلام‌آباد غرب، گیلانغرب (قلاجه)، هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر و کلیایی ادامه دارد.

    کریمی با بیان اینکه تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است بیان کرد: از هموطنان درخواست می‌شود از تردد غیرضروری در محورهای ذکر شده پرهیز کنند و در صورت تردد زنجیرچرخ همراه داشته باشند.    

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط