فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۱۴۵»

هوای سالم تهران در نیمه اسفند

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از سالم بودن هوای تهران طی امروز و فردا (۱۴ و ۱۵ اسفند) خبر داد.

هوای سالم تهران در نیمه اسفند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا  ، حسین شهبازی اعلام کرد: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (14 و 15 اسفند) شرایط کیفی وای سالم در بیشتر نواحی شهر تهران برقرار خواهد بود و انتظار می‌رود از بعدازظهر روز چهارشنبه، همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی، کاهش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده شود.

    وی ادامه داد: میانگین کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز، با شاخص 60 در شرایط سالم قرار داشت همچنین میانگین کیفیت هوای تهران هم‌اکنون با شاخص 63 در وضعیت سالم است.

    وی ادامه داد: پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز( 14 اسفند) است و برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه انتظار می‌رود که در پراکندگی آلاینده‌ها موثر خواهد بود.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: این وضعیت جوی تا روز چهارشنبه (15 اسفند) کم و بیش ادامه دارد و همراه با تغییر شرایط جوی در بعدازظهر به تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد با جهت غالب غربی - شمال غربی طی برخی ساعات افزوده خواهد شد.

    به گفته شهبازی، دمای تهران تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط