فونیکسریمکسبهتام

۵۰ خودرو گرفتار در گردنه زمزیران مهاباد از کولاک نجات یافتند

عصر خودرو- مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: عوامل راهداری راهدارخانه «گله گاوی» این شهرستان ۵۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.

۵۰ خودرو گرفتار در گردنه زمزیران مهاباد از کولاک نجات یافتند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، کریم عبدالله پور روز شنبه  افزود: شب گذشته بارش برف و کولاک در گردنه ها زمزیران در محور مهاباد سردشت باعث غافلگیری رانندگان و موجب شد ماموران راهداری سرنشینان شماری از این خودروها را از برف و کولاک نجات دهند.
    وی با اشاره به اینکه ارتقاع برف در این گردنه به 20 سانتی متر رسید، افزود: وزش باد شدید در این گردنه باعث ایجاد کولاک شدید شده و هم اکنون عملیات نمک پاشی و برفروبی توسط عوامل راهداری در این گردنه در حال انجام است.
    عبدالله پور گفت: هم اکنون ترد در سایر گردنه ها و دیگر محورهای بین شهری و روستایی این شهرستان بدون هیچ مشکلی تداوم دارد.
    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها ضمن استفاده از زنجیر چرخ و تجهیز خودرو به وسایل گرمایشی و سوخت اضافی، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 راهداری مهاباد از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
    عبدالله پور با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان، افزود: چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
    به گزارش ایرنا، ورود سامانه بارشی از پنجشنبه شب به غرب کشور، باعث بارش برف و باران در بیشتر مناطق آذربایجان غربی شده بود و این سامانه امروز از استان خارج شده است.
    مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 کیلومتر راه روستایی آسفالت و شوسه است.
    3020/7129
    انتهای پیام /*

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو