فونیکسریمکسبهتام

پیشنهاد افزایش وام خرید موتورسیکلت برقی تا سقف ۵ میلیون

عصر خودرو- عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وام بلاعوض فعلی از سوی شهرداری تهران پاسخگوی خرید موتورسیکلت برقی نیست، گفت: این رقم باید نسبت به گذشته حداقل دو برابر و تا ۵ میلیون تومان افزایش یابد.

پیشنهاد افزایش وام خرید موتورسیکلت برقی تا سقف ۵ میلیون
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، شهربانو امانی  با اشاره به سیاست‌های مدیریت شهری تهران در ارتباط با برنامه‌ریزی در حوزه کاهش آلودگی هوای تهران، اظهار کرد: این برنامه‌ها در فازهای تعریف شده در طرح کاهش آلودگی هوای تهران انجام می‌شود.

    وی تصریح کرد: از برنامه‌هایی که در حوزه معاونت حمل‌و نقل و ترافیک در دستور کاری قرار گرفته است و در این بخش اصرار به اجرای آن داریم، استفاده از دوچرخه در سطح شهر تهران و همچنین توسعه حمل‌و نقل عمومی به ویژه مترو است.

    امانی همچنین در ارتباط با برنامه ریزی مدیریت شهری در توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی،گفت: شورای شهر تهران در دوره گذشته مصوبه‌ای داشت که طبق آن شهرداری را ملزم به ارائه تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی به متقاضیان کرد که البته در آن مقطع استقبال خوبی از این طرح نشد.

    عضو کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای  تهران ادامه داد: در آن مقطع شهرداری تهران به پرداخت 2 میلیون و 500 هزار تومان تهسیلات در قالب وام بلاعوض مکلف شد  و در واقع این تسهیلات پس از فرایند کوتاه مدتی در اختیار افراد قرار می‌گرفت.

    وی با اشاره به افزایش قیمت موتورسیکلت برقی در ماه‌های گذشته، افزود: در این شرایط خرید موتورسیلت برقی برای متقاضیان سخت شده است و باید تسهیلاتی بیشتری برای خرید آن در نظر بگیرید، به همین دلیل مدیریت شهری بنا دارد تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی را 5 میلیون تومان افزایش دهد که البته این موضوع ملزم به این است که متقاضیان موتورهای 3 وات خریداری کنند.

    امانی با اشاره به اینکه افزایش تسهیلات برای خرید موتورسیکلت برقی در سال آینده آغاز خواهد شد، اضافه کرد: در این ارتباط شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات اعلام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو