فونیکسریمکسبهتام

امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر شهرری مشارکت می کنند

عصر خودرو- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ری از آغاز اجرای طرح نوروزی باحضور یک هزار امدادگر این جمعیت در ۲ پایگاه ثابت و موقت خبر داد.

امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر شهرری مشارکت می کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  احمد احمدی  با اشاره به اینکه 2 پایگاه در محورهای حادثه خیز دایر خواهد شد، اظهار داشت: این طرح ها از 25 اسفند ماه جاری آغاز و تا نیمه فروردین ماه سال آینده اجرایی می شود.

    وی ادامه داد: امسال یک پایگاه موقت امدادی و طرح ایمنی سلامت در این منطقه دایر و به عموم مسافران خدمت امدادی را در صورت نیاز ارایه می کنند.
    احمدی با بیان در طول ایام نوروزی هلال احمر مسافران را تحت پوشش خود قرار می دهد، افزود: در مجموع یک دستگاه آمبولانس، یک خودرو ست نجات سنگین و یک خودرو ست نجات سبک در طرح امداد و نجات نوروزی امسال بکارگیری خواهند شد.
    مدیر عامل جمعیت هلال احمر شهرری همچنین به طرح راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه حجم تردد مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایگاه جمعیت این سازمان دایر بوده و مسافران را راهنمایی می کند.
    به گفته وی، به منظور تسریع در روند امدادرسانی حوادث احتمالی بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر متناسب با برنامه زمانبندی شده مرکز در این استان حضور خواهد شد.
    احمدی گفت: جمعیت هلال احمر شهرری در ایام نوروز سعی دارد تا در پایگاه های امدادی با فعالیت شبانه روزی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کند.
    وی ادامه داد: مسافران نوروزی به هشدارهای هواشناسی نیز باید توجه داشته باشند که در صورت بارندگی با همراه داشتن وسایل ضروری و زنجیر چرخ از بروز سوانح پیشگیری کنند.
    وی با بیان اینکه همراهی و همکاری مسافران نوروزی در کاهش سوانح و حوادث نقش موثری دارد، یادآور شد: این جمعیت در تمام ایام سال برای امدادرسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیر طبیعی آمادگی کامل دارد.
    به گزارش ایرنا، هلال احمر شهرستان ری در حال حاضر 2 هزار و 600 عضو در بخش جوانان دارد که دوره های مقدماتی و پیشرفته امداد و نجات را زیر نظر استادان برجسته کشور گذرانده اند.
    شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
    1970//1348

    انتهای پیام /*

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو