فونیکسریمکسبهتام

خبرهای ترافیکی نوروز (۲۹)

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کندوان و هراز

عصر خودرو- ترافیک جاده های منتهی به استان مازندران با وجود هشدار هواشناسی در باره بارش های شدید و کاهش دمای هوای استان در دو مسیر کندوان و هراز سنگین و نیمه سنگین است.

ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کندوان و هراز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه استان مازندران روز شنبه گفت: با توجه به تعطیلات نوروزی و افزایش سفرها به سمت مازندران شاهد ترافیک نیمه سنگین و سنگین در مسیرهای جاده هراز و کندوان هستیم.
    سرهنگ علیرضا قدمی افزود: هم اکنون در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله ترافیک سنگین و مسیر از تونل کندوان تا شهرمرزن آباد نیز نیمه سنگین می باشد.
    وی تصریح کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز از آبعلی به وانا نیمه سنگین است.
    وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برغم پرحجم بودن تردد در جاده سوادکوه ، تردد وسایل نقلیه به صورت روان در حال انجام می باشد.
    ** جاده کندوان و هراز از فردایکشنبه یک طرفه می شود
    براساس اعلام پلیس راه، تردد تمامی وسایل نقلیه (به استثنای خودروهای امدادی و انتظامی) در جاده کندوان از ساعت 12 ظهر فردا(یکشنبه) چهارم فروردین تا ساعت 2 بامداد روز بعد(دوشنبه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 15 تاریخ اعلام شده تا ساعت 2 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.
    همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 ظهر فردا(یکشنبه) چهارم فروردین ماه تا 2 بامداد روز دوشنبه پنجم فروردین ماه از رودهن به سمت آب اسک ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل از ساعت 14 فردا(یکشنبه) تا 2 بامداد روز دوشنبه پنج فروردین ماه، از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
    هراز ، سوادکوه و کندوان سه محور اصلی استان مازندران به پایتخت است که در روزهای پایان هفته بویژه ایام نوروز و تابستان زیر بار ترافیک سنگین خودروهای مسافران می رود.
    * وضعیت هوای کندوان نیمه ابری است
    مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را نیمه ابری اعلام کرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه نیز هفت درجه سانتی گراد است.
    کرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه جدید از اواخر روز یکشنبه شاهد بارش ها پراکنده برف به همراه کاهش دمای هوا را خواهیم داشت که این وضعیت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ادامه می یابد.
    استان مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو