فونیکسریمکسبهتام

شهرداری تهران با چه تجهیزاتی به خوزستان رفته است

عصر خودرو- شهرداری تهران و سازمانها و معاونت‌های آن با مجموعه‌ای از اقلام و تجهیزات خودرویی به استان خوزستان و به کمک سیل زدگان رفته اند.

شهرداری تهران با چه تجهیزاتی به خوزستان رفته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،  سازمان ها و معاونت های شهرداری تهران برای کمک به سیل زدگان خوزستانی دست به کار شده اند و هر کدام با ارسال بخشی از اقلام و لوازم مورد نیاز در این امر خداپسندانه مشارکت داشته اند.

    این در حالی است که پیروز حناچی در حکمی شاپور رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق را به عنوان نماینده شهرداری تهران در عملیات امداد رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان و خوزستان معرفی کرد.

    بر اساس این گزارش سازمان مدیریت پسماند با اعزام 10 دستگاه کامیون، دو دستگاه کشنده، دو دستگاه لودر، 4 دستگاه خودروی حمل زباله و 120 دست لباس کار خدمات شهری یکی از سازمان‌های اقدام کننده بوده است.

    معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، یک دستگاه وانت و سه دستگاه کمرشکن به منطقه خوزستان اعزام کرده است.

    در کنار این سازمانها شهرداری منطقه 11 تهران هم دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کمرشکن به منطقه اعزام کرده است.

    اما شاید بتوان گفت که سازمان آتش نشانی شهر تهران بیشترین تجهیزات و خدمات را به خوزستان اعزام کرده است این سازمان 3 دستگاه جرثقیل 20، 15 و 3 تن، یک دستگاه کامیون نجات سنگین، یک دستگاه خاور حمل تجهیزات، یک دستگاه خودروی نور افشان، 4 دستگاه خودروی کاپرا و پیکاپ، دو دستگاه نور افشان با ژنراتور، 15 دستگاه موتور برق پرتابل، 50 دستگاه چادر بحران، دو دستگاه تلفن ماهواره ای و 4 دستگاه بی سیم دستی به منطقه فرستاده است.

     

    البته سازمان آتش نشانی تهران  43 دستگاه انواع پمپ‌های آب سنگین، نیمه سنگین، سبک و لجن کش و کف کش هم به منطقه فرستاده است.

    سازمان بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه 21 نیز به صورت مشترک در هر روز 12 هزار پرس غذای گرم پخته و میان سیل زدگان توزیع می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو