فونیکسریمکسبهتام

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با جدیت ادامه دارد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از تداوم و جدیت طرح برخورد با مسافربرهای شخصی در این شهر، با همکاری پلیس راهور خبر داد.

برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز با جدیت ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سجاد سلیمانی روز سه شنبه گفت: مسافربرهای شخصی در شهر کرمانشاه یکی از مهمترین معضلات جدی برای ناوگان حمل و نقل عمومی تبدیل شده است.

    وی اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی با تمام عوامل بازرسی در کنار پلیس راهور مرحله دیگری از اجرای طرح برخورد با خودروهای غیرمجاز و خاطی را که در عرصه نقل و انتقال و جابجایی مسافران درون شهری دخالت نموده و امنیت اینگونه سفرها به زیرسئوال می برند، شروع کرده است.
    وی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون در نتیجه اجرای این طرح بیش از 57 دستگاه خودرو غیرمجاز توقیف و اعمال قانون شده اند.
    سلیمانی مشخص نبودن محل و مالکیت خودرو، اخذ کرایه اضافه و مبهم بودن صلاحیت رانندگان شخصی را از جمله فاکتورهایی دانست که می تواند باعث ایجاد ناامنی برای مسافران شود.
    مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تأکید کرد: این سازمان با همکاری پلیس راهور ضمن برخورد با این رانندگان غیرمجاز و اعمال قانون، تابلوهای غیرقانونی و غیرمجازی را که خودروهای شخصی با سوء استفاده از آنها سعی در جلب اعتماد مشتری دارند را نیز توقیف خواهد کرد.
    علاوه بر چهار شرکت تاکسی اینترنتی دارای مجوز، 9 هزار و 300 دستگاه تاکسی اکنون در شهر کرمانشاه فعال است.
    شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط