فونیکسریمکسبهتام

دستگیری مردمسافربرنما در تعقیب و گریز با پلیس

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک زورگیر که در پوشش مسافربر اقدام به سرقت از مسافران کرده بود، خبر داد.

دستگیری مردمسافربرنما در تعقیب و گریز با پلیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ منصور حشمتیان در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش درپی وقوع چند فقره سرقت به عنف در پوشش مسافربر از سوی راننده یک خودرو، رسیدگی به این موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و تیم‌های عملیاتی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

    وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت زنی در محدوده های جرم خیز شرق تهران کردند، گفت:  مشخصات متهم و خودروی این فرد نیز با توجه به اظهارات شاکی در اختیار ماموران قرارگرفت و اقدامات برای یافتن این فرد در دستور کار قرار گرفت.

    رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس ادامه داد: این اقدامات ادامه داشت تا این که دیروز ماموران کلانتری در خیابان اتحاد، موفق به شناسایی خودروی متهم شده و به تعقیب وی پرداختند؛ اما متهم که متوجه حضور مأموران پلیس شده بود سعی کرد با حرکات خطرناک و مارپیچ و همچنین طی خیابان به صورت یک طرفه، از دست مأموران فرار کند که در نهایت پس از یک تعقیب و گریز کوتاه متوقف و دستگیر شد.

    حشمتیان با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت:‌ متهم به همراه خودروی سواری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف کرد، همچنین در بازرسی از خودروی این فرد نیز تعدادی گوشی تلفن همراه، جواهرات، پول،  کارت بانکی و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.

    به گفته رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس، متهم پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط