فونیکسریمکسبهتام

جلسه مشترک شورای شهر تهران با تولیدکنندگان "موتورسیکلت‌های برقی"

عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تامین وام خرید موتورسیکلت برقی خبر داد و گفت: به‌زودی جلسه‌ای با تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی برگزار خواهیم کرد تا شرایط لازم را برای حمایت از این تولیدکنندگان با همکاری دولت فراهم کنیم.

جلسه مشترک شورای شهر تهران با تولیدکنندگان "موتورسیکلت‌های برقی"
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محسن هاشمی  با اشاره به اینکه مدیریت شهری در این دوره به دنبال توسعه حمل‌و نقل عمومی است، اظهار کرد: در این بخش البته محدویت‌های وجود دارد اما نباید دست روی دست گذاشت چرا که وضعیت حمل‌و‌نقل در تهران خوب نیست و باید از تمام ظرفیت‌های دولتی و شهری در این بخش استفاده کرد.

    وی تصریح کرد: قطعاً توسعه حمل‌و نقل عمومی می‌تواند در کاهش ترافیک و آلودگی هوا موثر باشد و تلاش می‌شود با تامین واگن‌های و اتوبوس‌های مورد نیاز در ناوگان حمل و نقل شرایط بهتری در سال جاری فراهم شود.

    هاشمی با اشاره به  ارائه تسهیلات ویژه برای خرید موتورسیکلت برقی گفت: در این بخش، سال گذشته برخی از اعضای شورای شهر تهران بازدیدی را از کارخانه تولید موتورهای برقی داشتند و در این زمینه نیز گزارشی را مطرح کردند که در این گزارشات بر استفاده و توسعه موتورسیکلت‌های برقی تاکید شده بود ضمن اینکه به دنبال افزایش وام خرید موتورسکیلت برقی هستیم.

    رئیس شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از موتورسیکلت‌‌های برقی در کشورهای اروپایی افزود: باید در زمینه خرید موتورسیکلت‌های برقی تسیهلاتی را در نظر بگیریم و در این بخش دولت وظایفی را به عهده دارد و امیدواریم همزمان با توسعه حمل‌و نقل عمومی در پایتخت، تسهیلات خرید موتورسیکلت برقی نیز افزایش یابد.

    وی از پیگیری مدیریت شهری در ارتباط با ارائه تسهیلات خرید موتور سیکلت برقی خبر داد و یادآور شد: در این زمینه از دولت نیز انتظار داریم به تعهدات خود در این خصوص عمل کند ضمن اینکه با توسعه این بخش مشکل آلودگی هوا نیز به مراتب کاهش پیدا می‌کند.

    هاشمی  از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تامین وام خرید موتورسیکلت برقی خبر داد و گفت: به‌زودی جلسه‌ای با تولیدکنندگان موتورسیکلت برقی برگزار خواهیم کرد تا شرایط لازم را برای حمایت از این دسته از تولیدکنندگان با همکاری دولت فراهم کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو