فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت در شب بیست و یکم ماه رمضان

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در معابر

عصر خودرو- سرهنگ رازقی از تمهیدات ترافیکی شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تردد خودرو‌های سنگین در سطح شهر تهران ممنوع شد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور پایتخت در شب بیست و یکم ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ محمدرازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به فرا رسیدن شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان از آنجایی احتمال حضور مردم در امکان مذهبی بیشتر خواهد بود، عوامل پلیس راهور از ساعت 18 در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد تا درخصوص چینش خودرو‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

    وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا از اکثر ظرفیت معابر و پارکینگ‌ها استفاده شود و خودور‌ها به صورت مورب و منظم در پارکینگ‌ها چینش شود.

    سرهنگ رازقی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با مأموران پلیس راهور داشته باشند اضافه کرد: اگر در برخی از موارد احتیاج به اعمال محدودیت بود شهروندان حتما با همکاران بنده در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و رانندگان از مسیر‌های دیگر استفاده کنند و در معابر دیگری که مشخص شده است پارک کنند.

    وی ادامه داد: امشب تردد خودرو‌های سنگین به ویژه در نقاط مرکزی شب و همچنین عملیات‌های عمرانی ممنوع است.

    رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد: نکته مهم این است، شهروندانی که با لباس تیره و مشکی تردد می‌کنند با توجه به دید محدود رانندگان و تاریکی هوا حتما در زمان عبور از معابر احتیاط لازم را داشته باشند.

    وی افزود: شهروندان حتی المقدور از پیاده روی در سطح سواره رو اجتناب کنند و از محل‌های مجاز و روشن جهت عبور از خیابان استفاده کنند، زیرا ممکن است رانندگان بدلیل محدودیت دید در شب، قادر به تشخیص آن‌ها نباشند. شهروندان عزیز باید همواره از رفتار‌های غیر قابل پیش بینی از جمله کاهش یا افزایش سرعت در هنگام عبور از خیابان، توقف ناگهانی و دویدن در سطح معابر در این شب‌ها جداًخودداری کنند، زیرا چنین رفتار‌هایی باعث می‌شود که راننده نتواند به خوبی رفتار عابرین پیاده را پیش بینی و از برخورد با آن جلوگیری کند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو