فونیکسریمکسبهتام

ارتقاء کیفیت سرویس مدارس در دستور کار

عصر خودرو- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: مقرر شده تا با اصلاح موانع توسط شهرداری تهران و همراهی اتوبوسرانی و مساعدت راهور، شاهد ورود وسائل نقلیه عمومی به ظرفیت سرویس مدارس و ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی باشیم.

ارتقاء کیفیت سرویس مدارس در دستور کار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، محمد تقی‌زاده، ضمن اشاره به تجربه مطلوب بکارگیری سرویس مدارس در سطح شهر تهران به همت آموزش و پرورش، راهور و شهرداری، اظهارکرد: طرح سرویس مدارس در طول چند سال گذشته توسط این نهادها به عنوان یک طرح موفق به خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان پرداخته است. این طرح تاکنون، خودروهای سواری و ون‌ها را شامل می‌شد و به جهت ملاحظات ترافیکی و حجیم بودن ابعاد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها، این وسایل نقلیه را در طرح نداشتیم.

    وی افزود: در همین راستا، مقرر شده تا با اصلاح این موانع توسط شهرداری تهران و همراهی اتوبوسرانی و مساعدت راهور، شاهد ورود این وسایل نقلیه عمومی به ظرفیت سرویس مدارس و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی باشیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ادامه نیز خاطرنشان کرد: طرح سرویس مدارس و کارگروه شهرستانی آن تا کنون در سطح شهرستان‌های استان تهران، چندان فعال نبوده که بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، از اول مهرماه سال جاری با همکاری شهرداری‌ها، آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همچنین، راهور شرق و غرب استان، از سال تحصیلی جدید، شاهد راه‌اندازی سامانه سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) خواهیم بود.

    تقی‌زاده، تصریح کرد: این سامانه به ساماندهی وضعیت ناوگان دانش‌آموزی در مسائلی نظیر، هزینه و تعرفه‌های خدمات‌رسانی، بحث امنیت دانش‌آموزان، مسئله ایمنی وسایل نقلیه فعال در این ناوگان پرداخته و بحث آموزش رانندگان در خصوص مواجهه با دانش‌آموزان را با اعتبار کارگروه‌های شهرستانی و مشارکت پلیس راهور دنبال خواهد کرد.

    بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، تقی زاده تاکید کرد: همچنین، با توجه به لزوم مشارکت مسئولین در سطوح مختلف و راه‌اندازی سامانه در روستاها نیز، مقرر شده تا بخشداران نیز در جلسات کارگروه‌های شهرستانی شرکت کرده و زمینه لازم را برای اجرای طرح در سطح روستاها را فراهم کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو