فونیکسریمکسبهتام

فاش شدن طراحی بی‌نظیر خودروی تمام الکتریکی پورشه در خیابان‌های شانگهای +تصاویر

عصر خودرو -به تازگی تصاویری از خودروی پورشه تایکان در فضای مجازی منتشر شده که از حضور این خودرو در خیابان‌های شانگهای خبر می‌دهد.

فاش شدن طراحی بی‌نظیر خودروی تمام الکتریکی پورشه در خیابان‌های شانگهای +تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر تاکنون چیزی درباره خودرو جدید پورشه با نام پورشه تایکان - Porshe Taycan نشنیده‌اید ابتدا باید توضیح کوتاهی درباره آن به شما بدهیم. تایکان اولین خودروی سدان تمام برقی پورشه است که به زودی رونمایی خواهد شد. طراحی بدنه این خودرو بسیار جذاب است و درضمن به تازگی تصاویری از آن فاش شده است.
در حالی که بیشتر نمونه‌های اولیه در هنگام آزمایش شدن به وسیله دوربین‌های جاسوسی دیوانگان خودرو شکار شده بودند، امروز یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر جدیدی از پورشه تایکان اطلاعات بیشتری از بدنه آن را به دست ما رساند. این تصاویر خودروی تایکان را در حالتی نشان می‌دهد که تقریبا هیچ سعی در پنهان کردن بخش‌های مختلف آن نشده است. نکته جالب آزمایش این است که به جای این که مانند اکثر مواقع در آلمان انجام شود در خیابان‌های چین صورت گرفته است.
طبق اطلاعاتی که همراه با این عکس‌ها ارسال شده بود، آزمایش نمونه اولیه پورشه تایکان در خیابانی نزدیک به هتل Peninsula شانگهای صورت گرفته است. مکان انجام این آزمایش به ما نشان می‌دهد که پورشه برای عرضه محصولاتش در چین، یکی از بهترین بازارهای خودرو دهه گذشته، خیز برداشته است. چین مدتی است که برای شرکت‌های مختلف خودروسازی به عنوان بازار هدف در نظر گرفته می‌شود.
اطلاعات به دست آمده از تصاویر منتشر شده

به تصاویر ارسال شده که نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که نمونه اولیه تایکان، به غیر از بخش‌های کمی، تقریبا اصلا استتار نشده است. دریچه‌های جانبی که در عکس دیده می‌شوند، در واقع برچسب هستند. البته استفاده از برچسب در بخش‌های دیگری نیز دیده می‌شود. چراغ‌های جلو و چراغ مه‌شکن نیز برچسب هستند. درضمن چراغ‌های عقب با نوار سیاه پنهان شده‌اند. البته اگزوز دیده شده در تصاویر به طرز خنده‌دار تقلبی است. از سوی دیگر، چرخ‌ها از عکس‌های قبلی جاسوسی، بسیار متفاوت هستند.
فاش شدن طراحی بی‌نظیر خودرو تمام الکتریکی پورشه در خیابان‌های شانگهای +تصاویر

این آزمایش و مکان انجام گیری آن می‌تواند دلیلی بر این باشد که پورشه دیگر نمی‌خواهد در بازار چین مخفی باشد. با توجه به وضعیت خودروهای برقی در بازار چین این شرکت می‌تواند تایکان جذاب تمام برقی را به عنوان یک گزینه لوکس وارد بازار این کشور کند و سود بسیاری نیز نصیبش شود. گفته می‌شود پورشه تایکان در سپتامبر امسال به صورت جهانی رونمایی می‌شود. سال مدل این دستگاه نیز 2020 خواهد بود. برای کسانی که طرفدار کابین‌ههای بزرگ‌تر هستند یک کراس اور با نام تایکان کراس توریزمو - Taycan Cross Turismo نیز در سال بعد رونمایی می‌شود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
      آرشیو