فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد:

۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدارس است.

۱۰ مرداد آخرین مهلت ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سجاد سلیمانی  با اشاره به آغاز ثبت نام رانندگان تاکسی متقاضی سرویس مدارس در کرمانشاه اظهار داشت: ثبت نام از این رانندگان از 22 تیر ماه جاری آغاز شده و تا 10 مرداد ادامه دارد.

    وی افزود: رانندگان و شرکت‌های متقاضی سرویس مدارس برای سال تحصیلی باید نسبت به ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: رانندگان مذکور باید از طریق سامانه الکترونیکی «سپند» ابتدا مورد تایید و معرفی شرکتهای مجاز قرار گیرند و سپس با در دست داشتن مدارک مورد نیاز طی مدت مذکور، به دفاتر پیشخوان دولت در کرمانشاه مراجعه کنند.

    این مسئول گفت: پیرو دستورالعمل سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و در راستای اجرای تبصره 4 ماده 6 دستورالعمل اجرایی آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی، رعایت تمام موارد فوق الزامی است.

    سلیمانی با بیان اینکه این اقدام در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی بوده است، تصریح کرد: پیش از این ثبت نام رانندگان به صورت خود اظهاری صورت می‌گرفت که به علت ثبت نام ناقص یا اشتباه مشکلاتی ایجاد می شد.

    وی تصریح کرد: رانندگانی که پیش از این ابلاغ و از ابتدای سال 98 به صورت خود اظهاری ثبت نام کرده‌اند، نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و ثبت نام های آنها در سامانه سپند معتبر و موجود است.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: تمام خودرو های فعال در حوزه حمل و نقل دانش آموزی، طبق مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور و ابلاغیه وزیر کشور، موظف به استفاده از علائم ممیزه و به ویژه نصب برچسب شناسایی اخذ شده از سامانه سپند هستند.

    وی افزود: خودروهایی که نسبت به رعایت موارد فوق اقدام نکنند، قطعاً توسط عوامل پلیس راهور اعمال قانون و جریمه خواهند شد.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو