فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس:

اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرو به شوخی گرفته شده است

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس معتقد است استانداردسازی خودرو تاحدودی به شوخی گرفته شده در حالیکه خودروسازان باید خودرویی جایگزین پراید کنند که از یک سو قیمت مناسبی داشته باشد و از سوی دیگر از استاندادهای لازم برخودار باشد.

اجرای استانداردهای ۸۵ گانه خودرو به شوخی گرفته شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، غلام محمد زارعی عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس درباره وضعیت اجرای استانداردهای 85 گانه در تولید خودروهای داخلی، گفت: در حال حاظر استانداردسازی خودرو تاحدودی به شوخی گرفته شده و باید هرچه سریعتر توسط خودروسازان عملی شود تا مردم بتوانند از خودروهایی استفاده کنند که از ایمنی کافی برخودار باشد.

    نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خودرو باید استانداردهای لازم را به دست آورد تا کشش و اعتماد در جامعه نسبت به محصولات داخلی ایجاد شود، افزود: اگرچه برخی پراید را قاتل مردم ایران می‌دانند، اما برخی از تصادفات ناشی از اشتباهات رانندگی و جاده است.

    چرا مسئولان در توقیف خط تولید پراید با تردید مواجه هستند؟

    وی درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه چرا در طول سال‌های اخیر خط تولید پراید متوقف نشده است، اظهار کرد: پراید بازار خوبی در کشورهای همسایه داشت از سوی دیگر بیشتر مصرف کنندگان این خودرو طبقه کم درآمد جامعه هستند و این خودرو منبع درآمد افراد زیادی است به همین دلیل حذف پراید از خط تولید، مسئولان را با تردید مواجه کرده است.

    خودروسازان باید خودرویی جایگزین پراید کنند که از یک سو از نظر قیمت برای قشر کم درآمد جامعه مناسب باشد و از سوی دیگر از استاندادهای لازم برخودار باشد
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودروسازان باید خودرویی جایگزین پراید کنند که از یک سو از نظر قیمت برای قشر کم درآمد جامعه مناسب باشد و از سوی دیگر از استاندادهای لازم برخودار باشد.

    کُمِیت خودروسازان در تولید خودرو باکیفیت لنگ می‌زند

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اگرچه خودروسازان تمام تلاش خود را برای تولید محصولات متنوع به کار گرفته‌اند اما کُمِیت آنها در کیفیت لنگ می‌زند. باید به جای تنوع محصولات، خودرو باکیفیتی ساخته می‌شد که قابل رقابت با چهارچرخ های خارجی باشد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: خودروسازان تنوع خودورهای تولیدی را افزایش دادند اما برای کیفیت آنها اقدامی انجام ندادند، در واقع پلت فرم های مختلفی طراحی شده اما به کیفیت محصولات توجهی نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو