فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی پایتخت:

کشف ۲۰۷ خودرو و موتورسیکلت سرقتی

عصر خودرو- فرمانده انتظامی پایتخت از کشف ۲۰۸ خودرو و موتورسیکلت در بیست و هفتمین مرحله از طرح رعد خبر داد.

کشف ۲۰۷ خودرو و موتورسیکلت سرقتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: در این مرحله از طرح رعد پایتخت که با همکاری تمام کلانتری های تهران و مجموعه پلیس پیشگیری انجام شد، 322 حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد که در جریان آن 621 تن از سارقان دستگیر شدند. در این مرحله ١۰٧ خودرو و ١۰١ موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

    وی با بیان اینکه در مجموع برای سارقان پرونده 958 فقره سرقت تشکیل شد گفت: در این مرحله از طرح 64 درصد پرونده‌ها با موفقیت انجام شد و 22 باند منهدم شدند. حدود 43 هزار اموال سرقتی کشف و 87 درصد صاحبان آنها شناسایی شدند؛ ارزش این اموال مسروقه کشف شده حدود 10.5 میلیارد تومان است.


    رحیمی درباره سوابق سارقان دستگیر شده نیز اظهار کرد: 313 تن از این افراد فاقد سابقه بوده و متاسفانه برای اولین بار دستگیر شدند.

    رحیمی درباره کشف مواد مخدر در این مرحله از طرح رعد نیز اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف طرح نیز شناسایی فروشندگان و معتادان مواد مخدر است که پاکسازی محلات را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا 240 نفر از معتادین و خرده فروشان دستگیر شدند. همچنین پنج باند که اقدام به خرده فروشی می‌کردند منهدم شدند.

    وی در خصوص فعالیت های پلیس در زمینه مبارزه با قاچاق کالا نیز اظهار کرد: دو باند و 35 نفر نیز در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند که در این زمینه 50 فقره پرونده تشکیل شده و 674 هزار نوع کالا کشف شده که ارزش ریالی این کالاها حدود 4 میلیارد و 420 میلیون تومان است.

    به گفته وی در این مرحله از طرح رعد 4 قبضه سلاح گرم، 17 سلاح سرد و 328 عدد مهمات کشف شده است.

    فرمانده انتظامی پایتخت درباره قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت نیز گفت: این قرارگاه تشکیل شده و جلسات آن با حضور نیروهای پلیس و قضات دادسرای تهران برگزار می‌شود. محصول این جلسات تصمیمات بسیار خوبی برای مجرمان زیر 18 سال و سارقان سابقه دار است.

    وی درباره افزایش گوشی قاپی در 4ماه ابتدایی سال نیز گفت: اگرچه پلیس با جدیت بحث مبارزه با موبایل قاپی را دنبال می‌کند اما متاسفانه شاهد افزایش 5درصدی گوشی قاپی در 4ماهه سال نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم. رونق گوشی قاپی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده اما ما در این زمینه ٢5 درصد افزایش کشفیات نیز داشته‌ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط