فونیکسریمکسبهتام

تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ‌های شهرداری

عصر خودرو- سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های شهرداری خبر داد.

تعیین تکلیف ۲۰۰۰ موتورسیکلت در پارکینگ‌های شهرداری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبرِ«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  وحید سرلک سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  در ارتباط با جزئیات تخلیه موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌های شهرداری اظهار داشت:‌ جلسات مختلف در این زمینه در حال برگزای است و حدود 2 هزار موتورسیکلت که مدت زیادی است در پارکینگ‌های شهرداری نگهداری می‌شوند، تعیین‌تکلیف خواهد شد.

    وی افزود: این موتورسیکلت‌ها اکثرا موتورهای توقیفی بوده که به دلیل اینکه در گذشته میزان جریمه عوارض و خلافی موتورسیکلت بیش از قیمت آن می‌شد، مالکان از تعیین‌تکلیف آن خودداری کرده‌اند.

    سرلک تصریح کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت موتورسیکلت، تقاضا برای تعیین‌تکلیف این موتورسیکلت‌ها بیشتر شده و در حال انجام رایزنی‌های حقوقی در این زمینه هستیم تا پس از آن بررسی‌ها، فراخون زده و همه موتورسیکلت‌ها را تعیین تکلیف کنیم.

    وی با اشاره به اینکه شهرداری در حال حاضر نگهبان این موتورها شده و فضای زیادی حدود 3 سوله بزرگ برای آنها اختصاص داده شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان تابستان تکلیف همه موتورسیکلت‌ها مشخص شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط