فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

۵۰۰ میلیارد تومان آسفالت تا آخر سال در معابر تهران ریخته می‌شود

عصر خودرو- علیخانی گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه‌های آسفالت سازی شهرداری تهران، ۲۰۰ میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته است.

۵۰۰ میلیارد تومان آسفالت تا آخر سال در معابر تهران ریخته می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران با ارائه خلاصه‌ای از عملکرد یک ساله کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک گفت: پروژه‌های زیادی در شهر تهران در حال اجراست که بخشی از آن‌ها در سال گذشته به اتمام رسید و در حال حاضر نیز برنامه ریزی برای به پایان رساندن تعداد دیگری از پروژه‌ها در سال جدید انجام شده است.
    او با بیان اینکه در حال حاضر به این موضوع دامن زده می‌شود که پروژه‌ای در شهر انجام نمی‌شود و بخش زیادی از این مطالب فضاسازی است، افزود: در واقعیت پروژه‌های زیادی در حال اجراست.

    عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه کار شورا اجرایی نبوده و مبنای مردم کار اجرایی است، گفت: وظیفه شورای شهر تهران بیشتر سیاست گذاری و نظارت است و وظیفه شهرداری کار‌های اجرایی است.

    علیخانی با بیان اینکه با گذشت یک سال به غیر از تصویب طرح‌ها و لوایح اقداماتی بسیاری در حوزه عمران در شورای شهر تهران صورت گرفته است، تصریح کرد: در بخش عمرانی مسیل‌ها و رودخانه‌های شهر پایش شدند که در طی بارش‌های اوایل سال جاری شاهد بودیم که این مسیل‌ها چگونه وضعیت بارش‌ها را کنترل کرده‌اند.

    عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهروندان از وضعیت آسفالت خیابان‌ها ناراضی بودند و این وضعیت به خودرو آن‌ها خسارت وارد می‌کرد، گفت: بر همین اساس شهرداری آسفالت ریزی در معابر را شروع کرد و چند کارخانه آسفالت سازی شهرداری که تعطیل شده بودند، دوباره فعال شدند که در این راستا مبلغ 200 میلیارد تومان صرفه جویی صورت گرفت و تا پایان سال هم یک تن آسفالت در معابر شهر تهران ریخته می‌شود که اعتبار آن 500 میلیارد تومان خواهد شد.

    علیخانی شناسایی گود‌های خطرناک و ایمن سازی پل‌ها و تونل‌ها را از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال گذشته برشمرد و گفت: در حوزه حمل و نقل اقدامات موثری از جمله تصویب لایحه عوارض تردد خودرو‌ها در محدوده کاهش آلودگی هوا صورت گرفت و خطوط 6 و 7 مترو هم ایمن سازی شدند.

    او با اشاره به فعالیت‌های مجتمع‌های ایستگاهی مترو گفت: با توجه به سیاست مدیریت شهری 42 درصد از بودجه 98 شهرداری در مسیر حمل و نقل و عمران هزینه شده است تا رضایت بیشتری از شهروندان را جلب کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو