فونیکسریمکسبهتام

آسفالت جاده‌های منتهی به مرز مهران پیش از اربعین

عصر خودرو- نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام روند اجرای طرح لکه گیری و روکش راه های شریانی استان و ارتقای کیفی روکش راه های شریانی را تشریح کرد.

آسفالت جاده‌های منتهی به مرز مهران پیش از اربعین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام روند اجرای طرح سراسری ادارات کل راهداری را برای لکه گیری و روکش راه های شریانی و ارتقای کیفیت روکش آسفالت راه ها تشریح کرد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام، با اشاره به اینکه انجام این طرح سراسری از 19 فروردین در راه های شریانی استان، آغاز شده است، گفت: تاکنون 9500 تن آسفالت برای لکه گیری و انجام روکش راه های شریانی به پیمانکاران  تخصیص یافته است.

    دلخواه با یادآوری این مطلب که وضعیت جاده های استان از نظر آسفالت وضعیت مناسبی نیست، افزود: امسال برای هر استان، یک میلیارد تومان بودجه برای انجام طرح تخصیص یافت که این بودجه تنها 600 تن قیر را تامین می کند. در حالیکه امسال حداقل برای لکه گیری و به روزکردن آسفالت ها و آسفالت حفاظتی به 7000 تن قیر نیاز است.

    به گفته وی، در سالهای گذشته، قیر رایگان در اختیار ادارات برای انجام اینکار قرار می گرفت و وزارت راه و شهرسازی با وزارت نفت، مبالغ را تسویه می کرد. اما امسال در قانون بودجه، قیر رایگان دیده نشده است و موضوع نقدینگی انجام کار را با مشکل روبرو کرده است.

    وی اظهار امیدواری کرد تا استان ها و همچنین استان ایلام حمایت مالی شوند تا کار به سرانجام برسد.

    دلخواه تصریح کرد: از آنجایی که ایام اربعین در پیش است و جاده های شریانی ایلام به مرز مهران منتهی می شود، تمام هدف این است تا قبل از اربعین، لکه گیری و روکش راه های شریانی استان آماده شود.

    وی توضیح داد: هم اکنون در تمامی محورهای شریانی، پیمانکاران حضور فعال دارند و کارها در حال انجام ایت.

    دلخواه در عین حال بر لزوم حمایت مالی استان برای انجام طرح تاکید کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو