فونیکسریمکسبهتام

سالانه ۱ دهم آسفالت تهران نوسازی می‌شود

عصر خودرو- معاون شهردار پایتخت با اشاره به اینکه شهر تهران ۱۱ میلیون متر مربع سطح دارای آسفالت دارد، گفت: سالانه ۱ دهم آن باید نوسازی شود.

سالانه ۱ دهم آسفالت تهران نوسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران  با بیان اینکه شهرداری تهران در عملیات آسفالت ریزی در سطح شهر دو رویکرد دارد، گفت: یک رویکرد مربوط به ساخت پروژه‌های جدید مانند پل و تونل است که آسفالت ریزی در این پروژه‌ها در حوزه پروژه‌های نوسازی شهر تعریف می‌شود که معمولا هم حجم بالایی را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا آسفالت آن‌ها باید از ضخامت بالایی برخوردار باشد و گاهی اوقات تا 40 سانت آسفالت می‌ریزیم.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به اینکه امسال برای نگهداشت شهر 1 میلیون تن آسفالت ریزی می‌شود، اظهار کرد: به همه مناطق دستور داده شده که قرار داد‌های دستمزدی را برای ما ارسال کنند، زیرا که ما حجم بیشتر آسفالت را خودمان تولید می‌کنیم و تنها بخش کوچکی را خریداری می‌کنیم که این بخش کوچک ابتدا آزمایش و کنترل کیفیت می‌شود و سپس در اختیار واحد‌های اجرایی قرار می‌گیرد.بیشتر بخوانید: روش عجیب ترمیم آسفالت خیابانی در تهران+ فیلم
    او با بیان اینکه از اول امسال تا کنون 50 هزار نقطه در شهر لکه گیری شود، گفت: شهر تهران دارای 110 میلیون متر مربع سطح دارای آسفالت است و ما باید از آن نگهداری کنیم.

    صبوری دیلیمی افزود: اگر آسفالت ما 10 سال عمر داشته باشد باید 1 دهم آن در سال نوسازی شود که عددی معادل 11 میلیون متر مربع می‌شود و ما برای این مساحت 1 میلیون و 200 هزار تن آسفالت در سال نیاز داریم.

    معاون فنی و عمرانی شهردار تهران خاطر نشان کرد: لذا بر همین اساس ما امسال شعار یک میلیون تن آسفالت را سر لوحه کار خود کردیم و تا پایان شهریور هم 440 هزار تن آسفالت ریزی در شهر تهران انجام خواهد شد.

    او با بیان اینکه روزانه 3 هزار تن آسفالت تولید می‌کنیم، تصریح کرد: برای اینکه تا پایان سال به عدد 1 میلیون تن برسیم احتمال دارد که در بعضی از روز‌ها تولید را بیشتر کنیم.

    صبوری دیلیمی با بیان اینکه رویکرد ما در آسفالت معابر مدل نگهداری شهر را عوض کرده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحلیل‌های مبتنی بر پیام‌ها و گزارشات مردمی نشان می‌دهد که دگر مرمت آسفالت در اولویت مشکلات مردم نیست وپیام‌های مربوط به آن روند نزولی پیدا کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو