فونیکسریمکسبهتام

رحمانی درحاشیه جلسه دولت:

تأمین کسری قطعات خودرو منجر به کاهش قیمت شده است

عصر خودرو- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طی ماه‌های گذشته تلاش کردیم که کسری قطعات خودرو را تأمین کنیم که با حل این مشکل، شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار بوده‌ایم.

تأمین کسری قطعات خودرو منجر به کاهش قیمت شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رضا رحمانی وزیر صنعت،معدن و تجارت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بازار خودرو،گفت: بخشی از خودروها در ماه‌های گذشته به دلیل آنکه کسری قطعات داشتند، قابل عرضه به مشتریان نبودند.

    وی افزود: طی ماه‌های اخیر، برنامه‌ها و پیگیری‌هایی صورت گرفت و بخش عمده‌ای از این قطعات از خارج از کشور وارد شد و همچنان در حال وارد شدن است.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همچنین بخشی از قطعات خودروها با همت قطعه‌سازان داخلی تأمین شد، تصریح کرد: طی دو هفته گذشته عرضه خوبی در زمینه خودرو داشتیم و حدود 40 هزار دستگاه خودرو در این ایام تکمیل و ارائه شد.

    رحمانی بیان کرد: عرضه، همواره به عنوان یکی از پارامترهای اصلی است و بنده بارها تأکید کردم که تولید باید رونق داشته باشد که در چنین شرایطی، عرضه افزایش می‌یابد و تعادل میان عرضه و تقاضا منجر به کاهش قیمت محصولات می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: پارامترهای دیگری چون تغییر مدیرعامل شرکت خودروسازی و واکنش بازار به این مسئله هم در تعیین قیمت خودرو تأثیرگذار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط