فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران؛

۳۰۰ شرکت پروانه تخصصی حمل و نقل دانش آموزی را دریافت کردند

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از دریافت پروانه تخصصی حمل و نقل دانش آموزی توسط ۳۰۰ شرکت پیمانکار خبر داد.

۳۰۰ شرکت پروانه تخصصی حمل و نقل دانش آموزی را دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، علیرضا قنادان با بیان اینکه آماده سازی ناوگان نظارتی سرویس مدارس انجام شده است، تصریح کرد: تنظیم شیفت‌های ویژه بابت 15 روز اول سال تحصیلی از جمله اقدامات اجرایی است؛ عوامل نظارتی نیز در پایانه‌های مهم مستقر خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه اقدامات اجرایی مربوط به سرویس مدارس از دوماه گذشته آغاز شده است، گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به نمایندگی از شهرداری تهران، دبیر کارگروه ماده 18 سرویس مدارس است؛ این کارگروه متشکل از نماینده انجمن اولیا مربیان، آموزش و پرورش و شهرداری تهران است. همچنین نمایندگان پلیس راهور، فرمانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط در این کارگروه عضو هستند که جلسات آن ماهی یک بار برای انجام برنامه ریزی‌ها برگزار می‌شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: صدور مجوز سرویس مدارس برای شرکت‌های مجری، رانندگان و خودروها براساس ضوابط طراحی و تدوین شده و ابلاغ آن توسط سازمان تاکسیرانی صورت می‌گیرد.

    قنادان با بیان اینکه ثبت اطلاعات شخصی متقاضیان (راننده سرویس و شرکت‌ها) در پایگاه اطلاعاتی «سپند» صورت می‌گیرد، تصریح کرد: مدارس ملزم به همکاری با پیمانکارانی هستند که مجوز سازمان تاکسیرانی را دریافت کرده‌اند.

    وی در ادامه از نشست مشترک پلیس راهور با سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خبر داد و گفت: این نشست روز یکشنبه با حضور رانندگان و پیمانکاران برگزار می‌شود.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اعلام اینکه بیش از 300 شرکت پیمانکار پروانه تخصصی حمل و نقل دانش آموزی را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: سال گذشته حدود 20 هزار راننده متقاضی ثبت نام برای سرویس مدرسه بودند و پیش بینی ما این است که آمار سال جاری بیش از سال گذشته باشد. همچنین ثبت نام و تخصیص ناوگان مدارس تا هفته دوم مهرماه انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو