فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

جنسیت در گزینش رانندگان سرویس مدارس ملاک نیست

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در گزینش رانندگان سرویس مدارس، جنسیت ملاک نیست، گفت: این خودروها باید مجهز به علایم حمل و نقل دانش آموزی باشد.

جنسیت در گزینش رانندگان سرویس مدارس ملاک نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، هادی منوچهری  با اشاره به اینکه طبق مصوبه جدید هفته قبل هئت دولت متقاضیان در حوزه حمل و نقل عمومی با داشتن گواهی نامه پایه سوم راهنمایی می توانند در سرویس مدارس فعالیت کنند، اظهار داشت: در گزینش رانندگان سرویس مدارس، جنسیت ملاک نیست؛ متقاضیان حمل و نقل دانش آموزی می توانند با ارائه مدارک لازم و طی کردن دوره های آموزشی سازمان تاکسی رانی شهرداری اصفهان سرویس دهی به دانش آموزان را از در مدارس انجام دهند.

    وی افزود: رانندگان موظفند لباس فرم بر تن داشته باشند و وسیله نقلیه، مجهز به آرم، تابلو و علایم مشخص حمل و نقل دانش آموزی باشد.

    مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان بیان داشت: نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری به شورای پنجم شهر اصفهان ارائه شده و در حال طی کردن فرآیند قانونی جهت تصویب است که پس از تصویب در آن شورا و فرمانداری محترم به اطلاع اولیاء دانش آموزان رسیده خواهد شد.

    وی بیان داشت: تمام سرویس مدارس شهر اصفهان توسط شرکتهای حمل و نقل دانش آموزی که تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند فعالیت می کنند.

    منوچهری با اشاره به نظرسنجی از مردم برای سنجش میزان رضایت شهروندان از سرویس مدارس ابراز داشت: ما در تعامل با اولیای دانش آموزان از طرق گوناگون نظر آنها را جویا می شویم. برای نمونه در سال گذشته در طرح عملیاتی به صورت تلفنی بالغ بر 80 درصد شهروندان از نحوه سرویس دهی شرکت ها و رانندگان رضایت داشتند و شکایات توسط واحد امور شرکتها و واحد بازرسی سازمان بصورت تلفنی، تلفن گویا و حضوری ارائه و رسیدگی و در موارد خاص شکایت از طرف حراست سازمان بررسی می شود.

    وی افزود: پارامترها و استانداردهایی اعم از استفاده از خودروهای مدل بالا، وضعیت ظاهری و داخلی مناسب دارای معاینه فنی و بیمه نامه معتبر، دارا بودن وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب از ویژگی های انتخاب سرویس مدارس توسط شهروندان است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو