فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

جاده‌های سمنان از ۲۵۱ نقطه حادثه‌خیز کشور سهمی ندارد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: جاده‌های سمنان، با وجود تعداد سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای، در بین ۲۵۱ نقطه شناسایی شده حادثه‌خیز و دارای تصادف کشور سهمی ندارد.

جاده‌های سمنان از ۲۵۱ نقطه حادثه‌خیز کشور سهمی ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  احسان منصورکیایی افزود: براساس آمار جدید وزارت راه و شهرسازی برخی از جاده‌های استان سمنان با وجود ایمن نبودن، در بین راه‌های حادثه‌خیز قرار ندارند.

    وی خاطر نشان کرد: ارایه این آمار به معنای پاک کردن صورت مساله نیست و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای رفع مشکلات جاده‌ای استان در تلاش است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: در سال‌های گذشته 60 نقطه حادثه‌خیز در استان وجود داشت که با اتخاذ رویکرد اصلاح و رفع مشکلات زیرساختی این رقم به 19 نقطه کاهش یافته است.

    وی اضافه کرد: در هیچ یک از نقاط حادثه خیز استان سمنان دوربین نظارتی و ثبت تخلف وجود ندارد که براساس برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این چالش اقدام می شود.

    منصورکیایی تصریح کرد: در 6 محور فرعی استان سمنان دوربین ثبت تخلف و نظارتی نصب شده است که این امر در کاهش سوانح رانندگی و نظارت بر این بخش از راه‌های استان تاثیرگذار است.

    منصورکیایی خاطرنشان کرد: اکنون 22 اقامتگاه بین راهی فعال در جاده اصلی استان سمنان وجود دارد که براساس ارزیابی‌ها 30 درصد از این اقامتگاه‌ها در 30 کیلومتری شهرهای استان فعال است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از ابتدای فروردین تا مرداد امسال 6 میلیون خودرو وارد استان شد و بر اساس ارزیابی‌ها بیشتر تصادف‌ها در جاده‌های استان بین ساعت‌ 13 تا 18 و یک بامداد تا 13 اتفاق می افتد.

    استان سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

    هموطنان برای کسب اطلاع از مدیریت بهینه زمان در سفرها با سامانه جامع 141 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو