فونیکسریمکسبهتام

مبارزه با قاچاق سوخت نیاز به عزم همگانی دارد

عصر خودرو- استاندار یزد گفت: در چارچوب مبارزه با قاچاق سوخت تاکنون اقدام‌های خوبی در استان انجام شده و با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر منفی آن در امور اقتصادی و اجتماعی به همکاری مردم و همراهی دستگاه‌های اجرایی نیاز است.

مبارزه با قاچاق سوخت نیاز به عزم همگانی دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمدعلی طالبی روز یکشنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی ، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: اقدام نظارتی و پیشگیری در مبارزه با قاچاق سوخت به تداوم نیاز دارد و پرونده‌های بلاتکلیف باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

    استاندار یزد خاطرنشان کرد: برای نظارت ، ساماندهی و ارتقای فعالیت‌ها برای مبارزه بهتر به همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط نیاز است.

    طالبی تصریح کرد: انجام وظایف توسط دستگاه‌های اجرایی در کنار جلب مشارکت و همکاری مردم در تحقق اهداف مورد نظر تاثیری مثبتی در این مورد دارد .

    همچنین جانشین رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: بیشترین معضلی که با آن مواجه هستیم قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی است.

    احمد ترحمی افزود: با توجه به افزایش قیمت سوخت و فرآورده‌های نفتی در کشورهای همسایه ( افغانستان و پاکستان)، قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی معضل پیش روی ماست.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد همکاری مردم و دستگاه‌های مسئول در پیشگیری از قاچاق سوخت را ضروری ذکر کرد .

    ترحمی ابراز امیدواری کرد که روند رسیدگی به پرونده‌ها به حداقل برسد و در کنار آن ورود و خروج کالاهای قاچاق نیز کنترل شود .

    در این جلسه آماری از میزان سوخت کشف شده در 6 ماهه نخست سال 98 اعلام نشد،

    یزد، نقش موثری در اتصال استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، شرق و غرب بعضاً راه‌های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد استفاده قرار می گیرد.

    روزانه حدود 400 هزار دستگاه خودرو از جاده‌های تردد می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو