فونیکسریمکسبهتام

بازگشت قدرتمند خودروساز آلمانی به رقابت های موتوراسپرت؛

بورگوارد با قهرمان داکار به عربستان می رود

عصر خودرو- بورگوارد با خودرو تقویت شده BX۷ و رانندگی قهرمان ۲ دوره رالی داکار، از ۵ژانویه ۲۰۲۰ در رقابت های معتبر رالی داکار که در شهر جده عربستان برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

بورگوارد با قهرمان داکار به عربستان می رود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، 11 سال از احیا مجدد برند بورگوارد آلمان می گذرد. این خودرو ساز 114 ساله طی 11 سال گذشته تلاش های بسیاری برای گسترش بازار ها و شناخته شدن در جهان داشته و موفقیت های زیادی در این زمینه در آسیا و کشور مبدا یعنی آلمان کسب کرده است. بورگوارد مدتی است برای اثبات توانایی هایش در زمینه ساخت خودروهای SUV و آفرود، مهم ترین و معتبرترین رقابت خودروهای آفرود یعنی رالی داکار را انتخاب کرده است. بورگوارد با مدل تقویت شده BX7 از سال 2018 حضور مجددش در رقابت های موتوراسپرت را آغاز کرد و هر چند تا کنون موفق به کسب عنوانی نشده اما حضور در بین بزرگترین برند ها در این رقابت معتبر خود نشان دهنده اعتبار و اعتماد بورگوارد به بزرگ ترین شاسی بلند و برندش است.
    بورگوارد برنامه های ویژه ای برای رالی 2020 داکار در شهر جده عربستان دارد. نانی روما؛ قهرمان دو دوره رالی داکار، هدایت BX7 در رقابت رالی داکار در جده عربستان را بر عهده خواهد داشت. روما چندی پیش تمرینات ویژه ای با بورگوارد BX7را برای نمایش قدرتمند در داکار 2020 پشت سر گذاشت و بورگوارد امیدوار است با این قهرمان رقابت های داکار، عملکرد قدرتمندی را در رقابت های داکار 2020 به نمایش بگذارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم