فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ویژه ترافیکی راهپیمایی ۳۰ آبان در البرز اجرا می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۳۰ آبان، تمهیدات ویژه ترافیکی در این استان اندیشیده شده است.

تمهیدات ویژه ترافیکی راهپیمایی ۳۰ آبان در البرز اجرا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ غلامعلی شرق  افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی خیابان ها و مناطق این استان خواهند پرداخت. 

    این محدودیت ها از هشت  صبح روز پنجشنبه 30 آبان ماه جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی ادامه خواهد داشت و در مسیرهای راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع می باشد.

    مسیرهای راهپیمایی مردمی محکوم کردن  اغتشاشات اخیر در کرج، میدان شهدا - میدان توحید - سه راه امامزاده حسن مصلی نماز جمعه،  فردیس از فلکه چهارم - سه راه حافظیه به طرف فلکه دوم و در محمد شهر از بلوار اصلی محمد شهر بلوار امام خمینی(ره) از مقابل مسجد جامع به سمت مسجد باب الحوا ئج  خواهدبود.

    تمام مسیرهای ورودی به میدان شهدا، میدان توحید، میدان قدس  و مصلی نمازجمعه مسدود می شود و ساکنان مناطق یادشده قبل ازساعت هشت صبح روز پنجشنبه اجازه توقف در وسیله نقلیه در این محدوده ها را نخواهند داشت.

    وی گفت: از مردم فهیم استان البرز انتظار می رود برای تسهیل در تردد از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    مردم استان البرز در پاسخ به اقدامات مخرب عوامل بیگانه و آشوبگران، فردا پنجشنبه با برگزاری راهپیمایی با شکوه بار دیگر ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی خود را به نمایش می گذارند.

    این  راهپیمایی عظیم مردمی با عنوان « امنیت و اقتدار ملی» در شهر کرج برگزار می شود  حمایت از مواضع قاطع و به هنگام مقام معظم رهبری، دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از جمله اهداف این راهپیمایی های مردمی است.

    براساس اعلام ستاد مردمی برگزاری مراسم البرز، راهپیمایی مردم « امنیت و اقتدار ملی»  روز پنجشنبه 30 آبان ماه جاری از ساعت 10 صبح خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط