فونیکسریمکسبهتام

تقلای آستون مارتین برای سرمایه

عصر خودرو- شرکت آستون مارتین تایید کرد که در مراحل ابتدایی مذاکرات با سرمایه‌گذاران احتمالی برای «ایجاد روابط بلند‌مدت» است.

تقلای آستون مارتین برای سرمایه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ،  این دست از مذاکرات در راستای تجدید‌نظر در مورد منابع تامین بودجه آستون مارتین انجام می‌شود. به‌دنبال درخواست برخی از سرمایه‌گذاران برای خرید بخشی از سهام این خودروساز، مقامات این شرکت اعلام کردند که در حال بررسی گزینه‌های مختلف و ملزومات تامین بودجه خود هستند.

    روزنامه فایننشال تایمز به تازگی در گزارشی اعلام کرده بود که آستون مارتین در حال بررسی گزینه‌های سرمایه‌گذاری از میلیاردرهای کانادایی و خاورمیانه‌ای و حتی چینی است. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که لارنس استرول، میلیاردر کانادایی خود را آماده خرید بخش عمده‌ای از سهام آستون کرده است. در روزگاری که خودروسازان رقیب برای کاهش هزینه‌های هنگفت توسعه خودروهای نوین به اتحاد با یکدیگر رضایت می‌دهند، مقامات آستون اما اعلام کرده‌اند که این برند نیازی به ادغام در یک گروه خودروسازی بزرگ‌تر ندارد و برای تایید این تصمیم به برند فراری اشاره می‌کند که به تنهایی مسیر موفقیت را می‌پیماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط